לקראת שואקייס חשיפה בינלאומית 2016: הפלייליסט של מיקה שדה

מיקה שדה, שתופיע במסגרת שואוקייס חשיפה בינלאומית בחמישי (24.11), בוחרת למדור פלייליסט כמה מהשירים שהיא הכי אוהבת

מיקה שדה. צילום: הילה מג'יק
מיקה שדה. צילום: הילה מג'יק
23 בנובמבר 2016

מיקה שדה תופיע עם ההרכב החדש שלה KIM, שבו חבר גם בן זוגה אוראל תמוז (Kids Fly). ההופעה תתקיים במסגרת השואוקייס השנתי "חשיפה בינלאומית" בפני עשרות מבכירי תעשיית המוזיקה הבינלאומית – חברות תקליטים, מופעים ומנהלי פסטיבלים המוזמנים לארץ מכל רחבי העולם. ההופעה פתוחה, כמובן, גם לקהל הרחב.

עוד יופיעו בפסטיבל: אסתר רדא, קותימאן, שי בן צור, גילי יאלו, עומר נצר, לולה מארש, חנן בן סימון, צליל, רותם אור, זהר פרסקו, יוסי פיין ובן איילון, ויקטוריה חנה, פאניק אנסמבל ועוד. ההופעות יתקיימו בצוללת הצהובה והמזקקה בירושלים ובבארבי והאזור בתל אביב. לפרטים על ההופעות כנסו לאתר חשיפה בינלאומית.

לקראת הופעתה מיקה שדה חולקת עם קוראי טיים אאוט כמה שירים שהיא אוהבת במיוחד:

שני פלג – "יוגה ופילאטיס"

את השיר הזה הכרתי באחד משיטוטי חיפושי מוסיקה חדשה בעברית. הטקסט תפס אותי תוך מאית השנייה. הוא אותנטי ומדוייק למציאות שלנו ומועבר בצורה עשירה של כנות ציניות וכאב וחוש הומור שהוא מאוד לטעמי.

Henri Texier – "Amir"

את הנרי גיליתי די במקרה והופתעתי לגלות שהוא בן 71 והשיר המדהים הזה בכלל משנות ה־70. נשמע על זמני ובעיקר מאוד אהבתי שהוא שר בלי מילים בכלל.

URI – "Black Flag"

את URI גיליתי כשהוא נולד ופתאום היה לי אח. אח שלי – אורי שדה המופלא – שפועל בלונדון. כאן הוא באחד השירים העוצמתיים שלו לטעמי. השיר הופק ע״י השותף שלי לחיים אוראל תמוז.

The Elwins – "Stuck In The Middle"

כשבא לי שנייה לרומם את המצב רוח או אם יש חבר שצריך עידוד – הלהקה הזו והשיר הזה עושים עבודה כל כך טובה. שילוב של תמימות עם רוק פסיכדלי חמוד שעושה חשק לרקוד ולזכור שיש דברים ממש טובים מסביב.

Sufjan Stevens – "Death with Dignity"

ואחרון חביב, Sufjan Stevens, הוא מפתח הלב ומפתח להשראה. כשאני מאזינה לו אני מסוגלת לצלול למעמקים של רגשות ותובנות על החיים ועל עצמי וגם להזיל דמעה.