הפלייליסט של סודה פאבריק

רגע לפני שהם קופצים לסיבוב הופעות בארץ, קבלו הצצה לתקליטיה הפרטית של חברי סודה פאבריק

סודה פאבריק. צילום: קאמי בונייה
סודה פאבריק. צילום: קאמי בונייה
3 בפברואר 2015

הרכב האינדי הישראלי קופץ לביקור מולדת שיכלול הופעות במזקקה בירושלים (25.2), בעשן הזמן בבאר שבע (26.2), בסירופ בחיפה (28.2), בפסאז' בתל אביב (12.3) ובגבעת חיים (14.3). אם לא בא לכם לחכות עד שהם יגיעו אליכם, האזינו בינתיים לבחירות המוזיקליות של חברי ההרכב:

 הפאבריקס על הבחירות:

"Cheatahs – "Northern Exposure

להקת השוגייז הלונדונית פועלת כבר מ-2009 אבל הגיעה לתודעה רחבה בשנה שעברה עם אלבום שנושא את שמם. נויז רוק סוניק יות׳י עם מלודיות מרגשות וסאונד גיטרות חריף ומגורזן, הופך את האלבום הזה לפנינה אמיתית של להקה מבטיחה.

"Holograms- "Lay Us Down

האחים משוודיה בשיר מנצח מתוך אלבומם האחרון "Forever". בריאיון שנתנו לאחרונה סיפרו חברי הלהקה שבין טור לטור הם נאלצים לעבוד במפעל בשביל להתקיים. נקווה שיום אחד העולם יבין שמדובר בדבר האמיתי.

"Moebius, Plank, Neumeier – "Recall – Zero Set

כששמענו די.ג'יי מתקלט את הקטע המדובר, ניגשנו לשאול אותו קצת פרטים עליו וגילינו שמדובר בשיתוף פעולה (שהקדים את זמנו בהרבה) של שליש מלהקת קלאסטר (להקת הקראוטרוק של בריאן אינו שפעלה בברלין בסבנטיז).

"Brian Johnstown Massacre – "Fingertips

ליין הגיטרה שמלווה את השיר הוא ללא ספק מהיפים שנכתבו לדעתנו. הלהקה שהוציאה מעל ל-20 אלבומים (כולל אי.פיז) שומרת על תו איכות כבר למעלה משני עשורים, וזה כשלעצמו הישג מדהים.

"Stone Roses- "Sally Cinnamone

אולי הלהקה האהובה ביותר על הפאבריקס. יש משהו בסטון רוזס שגורם לנו להרגיש אושר לא מוסבר בכל פעם שאנחנו מאזינים להם. הם פאקינג גאונים.

"Plastic Venus- "Bicycle C

אחת הלהקות הכי טובות שפעלו אי פעם בישראל. הלהקה נשמעה בזמן אמת (תחילת הניינטיז) כמו להקות גדולות אחרות בחו"ל כגון Ride, Chapterhouse ועוד. לפני מספר חודשים הלייבל הניו יורקי המצוין Captured Tracks כלל באחד מאוספיו שיר של הלהקה ואף הפיץ אותו מחדש.