הפלייליסט של BigMouth

האזינו לבחירות המוזיקליות של אנשי הליין, רגע לפני חגיגות ארבע השנים וההופעה של ריפאבליקה בבארבי

BigMouth. צילום: ניצן בקשי
BigMouth. צילום: ניצן בקשי
27 בנובמבר 2014

ליין מסיבות האינדי BIgMouth, שמתמקד במוזיקה בריטית, יחגוג ארבע שנים של פעילות בהופעה של ריפאבליקה ומסיבה חגיגית ב-11.12 במועדון הבארבי. הכינו את עצמכם לחגיגות עם הבחירות המוזיקליות של אנשי הליין:

"Kasabian – "Eez-eh

הסינגל הראשון מאלבומם האחרון של ההרכב קסביאן. מהשירים ששנינו בשמיעה ראשונית דמיינו איך הוא יטרוף את הרחבה ויהפוך לחלק אינטרגלי במסיבות שלנו. הנבואה התממשה והשיר הפך ללהיט התורן שלנו ואין מסיבה שעוברת מבלי שמישהו יגש לעמדה ויבקש אותו.

"Arctic Monkeys – "R U Mine

אין ספק שמהמסיבה הראשונה (2011) הארקטיק מנקיז הוכתרה כאחת מלהקות הדגל של הליין. השיר הזה הפך להימנון אולטימטיבי, וברגע שעל הרחבה רק שומעים את דפיקת התופים בפתיחת השיר, אנחנו יודעים שהמסיבה מעבירה להילוך שממנו אין דרך חזרה ושאגות הקהל המדקלם אותו עולים על המוסיקה כיאה להימנון.

[tmwdfpad]

"Two Door Cinema Club – "What U Know

השיר שעושה שמח! הטריו הצפון אירי החמוד הוציא ב-2010 אלבום בכורה שלא יכולנו להישאר אדישים אליו. הרבה בליינים שבאו לליין התוודאו שלא הכירו אותו ועם הזמן צמח במסיבות שלנו, ועד היום הוא קלף חזק.

"The Clash – "London Calling

אבן דרך ונקודת ציון חשובה בתרבות הבריטית שלמעשה בישרה והשפיעה על כל האחרים ברשימה הזאת והשאירה חותם על אופנה שלמה, גישה וצלילים – עולם שאנחנו מאוד מתחברים אליו ומגיעים ממנו.

"Morrissey – "Suedehead

השיר שחותם באופן קבוע כבר ארבע שנים את מסיבות הביגמאות'. מוריסי הוא כנראה הסיבה העיקרתי לחיבור בינינו והקמת הליין ולא יכולנו לחשוב על שיר יותר מתאים וסימלי לסיים איתו כל ערב ביחד. כשנשמעים האותות הראשונים של השיר נשמעת מייד אנחת אכזבה בידיעה שהמסיבה הגיעה לסיומה. בשלב הזה האוזניות ננטשות ואנחנו יורדים לרחבה לריקוד סלואו קולקטיבי.