הפלייליסט של The Telescopes

סטיבן לורי, סולן להקת הטלסקופס שתופיע בשבת בפסאז', הרכיב עבור קוראי טיים אאוט פלייליסט אנדרגראונדי משובח

The Telescopes. צילם: Paolo Spagnuolo
The Telescopes. צילם: Paolo Spagnuolo

הרכב השוגייז, הדרון וה-Psych הוותיק, הטלסקופס, יופיע בשבת הקרובה (18.4) בפסאז', אחרי הופעת פתיחה של ועדת חריגים ותקלוט של דיג'יי יונדר. הטלסקופס הוקמה ב-1987 ובהמשך דרכה הוחתמה בלייבל הנחשב Creation Records של אלן מקגי. שירה "The Perfect Needle" אף זכה להיכלל בפסקול המושלם של הסרט "טריינספוטינג". לקראת המאורע שלבטח משמח כל חובב קירות סאונד ומפלי דיסטורשן, בחר סולן הלהקה, סטיבן לורי, חמישה שירים שהוא אוהב במיוחד:

סטיבן לורי על הבחירות:

Body/Head – "Abstract"

תמיד אהבתי את שיריה של קים גורדון. היא מגישה אותם בצורה משכנעת והגיטרה של ביל נייס לא מהעולם הזה. שניהם עובדים מעולה יחד. אני ממליץ על כל האלבום שלהם, אבל זה הטראק הבולט מבחינתי.

The Velvet Underground – "Sister Ray"

הרבה סיבובי הופעות ביליתי בנסיעות אל תוך הלילה תוך האזנה לקלטות של הוולווט. השיר העביר אותי כמה מסעות מאד ארוכים והיווה השראה גדולה עבורי.

Ramleh – "Utopia Dust"

שיר כל כך יפה. תופס את תחושות לבי בצורה מדהימה. והרכב כל כך מגוון ומוצלח. מבחינה מוסיקלית הם נעים בין דרון מינימליסטי לפאוור אלקטרוניקה ועד לשירים שבהם יש להקה מלאה. לשירים שלהם יש תחושה שהם "תמיד היו קיימים". בייחוד השיר הזה.

The Dead C – "Power"

מוסיקה שהיא תמיד מהשרוול וספונטנית. סיפור עצוב מאולתר, סוג של שיר בלוז מסורתי: "הבית שלי נשרף, התינוק שלי נורה, הם כיבו לי את החשמל, השיניים שלי צריכים טיפול דחוף". השיר אפל מאד אבל בו זמנית מעודד מאד. יש בו המון אנושיות.

Trencher – "Split with KS"

מתוך תקליט זה השיר "EROTICA OF FLIES". אדיר. פחות מדקה של מוסיקה אבל מעיף מהמים כל דבר אחר.