הפלייליסט של Tropics

קבלו הצצה לתקליטיה הפרטית של המוזיקאי הבריטי רגע לפני שהוא מופיע בתל אביב

טרופיקס. צילום: יח"צ
טרופיקס. צילום: יח"צ

המפיק והמוזיקאי הבריטי כריסטופר וורד (Tropics) קופץ לבלוק כדי לחזק את גארדן סיטי מובמנט בערב השקת האי.פי החדש שלהם, "Modern West", שיוצא בשיתוף פעולה בין הלייבלים The Vinyl Factory הבריטי ו-BLDG5 המקומי. ההופעות יתקיימו ביום רביעי ה-8.7, וילוו אותן תקלוטין של גאלו ואמיר אגוזי. רגע לפני שזה קורה, האזינו לקטעים האהובים על המוזיקאי הבריטי:

[tmwdfpad]

טרופיקס על הבחירות:

"Jessy Lanza – "You Never Show Your Love

אני אוהב את כל מה שג'סי עושה. הייתי מעריץ גדול של ג'וניור בויז, כך שהשילוב בין ההפקה שלהם לקול שלה נשמע לי מעולה. לקטע החדש הזה יש את אותו כוח, ובנוסף הוא נותן תחושה מוזרה ואפלולית של מלכוד. מדהים.

"The Haxan Cloak – "Excavation Part 1

לא הייתי אומר שאני עוקב בדריכות אחר מוזיקה חדשה. אני לא נוטה להקשיב לדברים דקה לאחר שהם יוצאים – אלא נודד בין סגנונות ואמנים מסוימים שמעסיקים אותי בכל תקופה. לאחרונה פיתחתי אובססיה לפסי קול של סרטי אימה משנות ה-70, ומהר מאוד זה התרחב לפסי קול אפלים עדכניים יותר. דרך הלייבל Tri Angle הגעתי ל-The Haxan Cloak. כשאני מקשיב להם בזמן שאני הולך ברחובות לונדון בלילה, אני מרגיש כאילו אני חי בסרט אימה משל עצמי.

"Air – "Highschool Lover

צפיתי בסרט "חמש ילדות יפות" פעם נוספת לאחרונה, והספר עדיין ברשימת ההמתנה שלי, אבל בינתיים הפסקול שלו הוא הליווי המושלם לכוס קפה בבוקר.

"(Hundred Waters – "Broken Blue (Dirty Beaches Remix 

כל מה שדירטי ביצ'ס מוציא (או "הוציא", מאחר והפרויקט הגיע לסיום לאחרונה) הוא פנטסטי. הטמפרמנט של אלכס מוצא דרך לקבור את עצמו עמוק בתוכי. השימוש בסקסופון בשיר הזה כל כך יפה שהוא רודף אותך.

"Bjork – "Undo

לאחר שצפיתי בקליפ האחרון של ביורק הקשבתי מחדש לכמה מהשירים האהובים עליי בביצועה, והשיר הזה תפס אותי שוב. 50 השניות האחרונות הן הרגעים המוזיקליים האהובים עליי בכל הזמנים.