אוכלים שותים

הו קרפ: חמש מנות הפנקייק הכי מושחתות בתל אביב

מגדל עצום, מלוח עם בייקון או קלאסי עם פירות: מדריך הפנקייק התל אביבי

הפנקייק של בלבוי (צילום: אנטולי מיכאלו)
הפנקייק של בלבוי (צילום: אנטולי מיכאלו)
2 ביולי 2019

דיקסי

במקדש המטבח האמריקאי תוכלו לבחור בין שתי גרסאות: מגדל פנקייקים לפי הספר עם מייפל ואבקת סוכר, או גרסה מלוחה ומושחתת לא פחות – שני פנקייקים דקים וגדולים בתוספת בייקון מטוגן, ביצים עלומות ורוטב הולנדייז. את הטוב הזה אפשר לזלול מ־24:00 בלילה ועד 11:30 בבוקר, אז בפעם הבאה שאתם במאנץ' אתם יודעים לאן ללכת.

42 ש"ח, יגאל אלון 120 תל אביב, 03-6966123

 

בראסרי

כצפוי, כאן תפגשו את הגרסה הקלאסית של המנה, בלי דאווינים מיותרים. בצק רך וחלומי וטיגון שמותיר את הפנקייקים שזופים בדיוק במידה הנכונה. הוסיפו פירות טריים, אבקת סוכר, סירופ מייפל אמיתי וקרם פרש במתיקות מעודנת – והנה כל התורה כולה.

59 ש"ח, אבן גבירול 70 תל אביב, 03-6967111

הפנקייק של בראסרי (צילום: עידית בן עוליאל)
הפנקייק של בראסרי (צילום: עידית בן עוליאל)

נולה

בקונדיטוריה האמריקאית תקבלו פנקייקים רכים ושמנמנים כמיטב המסורת. הם מבוססים על רוויון המעניק להם מרקם קליל, ומוגשים עמוסים במייפל משובח. להשלמת החוויה אפשר להוסיף פירות טריים או, אם אתם מסוגלים ללכת עד הסוף, רצועות בייקון פריכות.

46 ש"ח, דיזנגוף 195 תל אביב, 03-5230527

 

בלבוי

בבראנץ' של הבר הדרמטי תמצאו מנת פנקייק שרואים רק בסרטים. מגדל חביתיות ריחני ונוטף דבש, בתוספת נתחי בייקון ובננה וטוויסט ייחודי – הבצק מכיל דלעת המעניקה לכל הסיפור טעם לא שגרתי. מצלמים לאינסטוש ומתנפלים.

120 ש"ח כחלק מארוחת בראנץ', ברדיצ'בסקי 14, 03-5230527

 

בנדיקט

הרשת שלימדה את הקהל התל אביבי שפנקייקים אינם תענוג ששמור רק לשבת בבוקר, מציעה תפריט פנקייקים מרשים הכולל מנות כגון פנקייק קינדר, פנקייק שוקולד לבן ובננות או פנקייק אוראו שהוא הפייבוריט שלנו – חביתיות שמנמנות עם קרם עוגיות קטיפתי ושבבי אוראו. יאמי.

36 ש"ח, לאתר

הפנקייק של בנדיקט (צילום: נמרוד סונדרס)
הפנקייק של בנדיקט (צילום: נמרוד סונדרס)