שתפו בכל הכוח: קולנוענים ישראלים הפיקו סרטונים למען החטופים

יעל מדמון מספרת על אמה החטופה, מתוך הפרויקט (צילום מסך: #BringThemHomeNow)
יעל מדמון מספרת על אמה החטופה, מתוך הפרויקט (צילום מסך: #BringThemHomeNow)

עשרות אנשי קולנוע וטלוויזיה ישראלים, בהובלת ארי פולמן ויסמין קייני, ריאיינו ביום חמישי האחרון כ-40 משפחות של חטופים ושבויים במסגרת הקמפיין האזרחי להחזרתם, והסרטונים הראשונים כבר באוויר בתרגום לשלל שפות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להפיץ אותם לעולם. וכל הפרטים בפנים

15 באוקטובר 2023

עשרות אנשי קולנוע, בהובלתם של הבמאים ארי פולמן ויסמין קיני, התכנסו ביום חמישי האחרון באולפן טלוויזיה בבני ברק והפיקו ריאיונות עם כ-40 משפחות של חטופים ונעדרים, במטרה לצלם ולערוך מהם סרטוני הסברה להפצה דחופה ומסיבית ברחבי העולם. יומיים אחר כך והסרטונים הראשונים כבר באוויר, ועכשיו הם צריכים אתכם שם בבית כדי להפיץ אותם.

בסרטונים שהופקו בשיתוף המטה האזרחי להחזרת החטופים והשבויים – הגוף היחיד שמתפקד כרגע בזירה מול הציבור, שהוקם בשבוע שעבר על ידי איש העסקים דודי זלמנוביץ' – מספרים בני המשפחה על אהוביהם החטופים וכיצד נחטפו, ונותנים נפח אנושי שובר לב לכותרת הבנאלית "חטופים ושבויים".

מהפקת הפרויקט יצאה קריאה לציבור להשתתף בהפצת הסרטונים, שהועלו לגוגל דרייב (כל הקבצים להורדה כאן) בפורמט סטורי ידידותי עם כתוביות בגרמנית, ספרדית וצרפתית. התיקייה אמורה להתעדכן בסרטונים נוספים וכתוביות לשפות נוספות לאורך השבוע.

"בימים האחרונים צלמו סרטונים של משפחות החטופים שבויימו על ידי ארי פולמן, סרטונים שיצאו מיום ראיונות מרוכז שהופק על ידי אנשי קולנוע וטלוויזיה שנרתמו למשימה", נמסר בהודעה. "ביום הזה נעשו ראיונות עם ארבעים משפחות של נעדרים. המטרה היא שהראיונות האלה יקבלו כמה שיותר חשיפה כמה שיותר מהר מתוך הבנה שכל דקה חשובה. אנא הפיצו ברשתות החברתיות, בקבוצות ווטסאפ ולכל מקום שרק אפשר – אנחנו במירוץ נגד הזמן להצלת החטופים".
>> סרטוני עדויות משפחות החטופים להורדה כאן. כדי להוריד לנייד: לחצו על ה-3 נקודות ליד הוידאו – send a copy – וזה יתן לכם אפשרות לשמור את הוידאו לנייד)