צאו וראו: כרטיסים מוזלים להצגות הילדים המומלצות של הקיץ

ריכזנו עבורכם את הצגות הילדים המומלצות של הקיץ, וכן, יש גם הנחות לכרטיסים

"הקוסם מארץ עוץ". בית לסין. צילום: יח"צ
"הקוסם מארץ עוץ". בית לסין. צילום: יח"צ

הקיץ בעיצומו והילדים כל היום בבית מול הטלוויזיה או משחקים בחוץ בחום? זה בדיוק הזמן ליהנות איתם מהצגה טובה ומבחר ההצגות הקיץ עשיר ומגוון ביותר; מהצגות קלאסיות כגון "הקוסם מארץ עוץ" ו"סינדרלה", דרך הפקות מקוריות דוגמת "הפסטיפאן" ו"בקצב משגע" וכלה בהצגות יוצאות דופן ובהן "כספיון" ו"אלומיניום 2.0". אספנו עבורכם כמה המלצות חמות להצגות בכל הארץ, עם קישורים לכרטיסים מוזלים, אז אל תעשו הצגות – צאו עם הקטנים לבלות.

"זורבה"

סיפור האהבה המפורסם של הסופר היווני ניקוס קזאנציס בעיבוד מיוחד למופע מחול הכולל 40 רקדנים. מייקל, סופר אמריקאי צעיר נוסע לכרתים ושם פוגש את זורבה, עובד מקומי, ולמרות אורח החיים השונה שלהם נוצר ביניהם קשר חזק. היצירה מסתיימת בריקוד הסירטקי המפורסם של מייקל וזורבה.

כמה זה עולה לנו: החל מ-99 ש"ח במקום 199 ש"ח. המופע יגיע לתל אביב, ירושלים, חיפה, ראשל”צ ואשדוד (בטווח התאריכים שבין 30.7-4.8.15).

לרכישת כרטיס מוזל בגרופון

"בקצב משגע"

המופע “בקצב משגע” מקרב ילדים למוסיקה דרך הומור והעשרה. עולם כלי ההקשה המרתק מוגש לילדים באופן קליל ומהנה על ידי האמן זיו איתן ונגניו (רפי סופר בשירה וגיטרה, יואב כפיר בתופים וכלי הקשה). המופע מתקשר עם הילדים בגובה העיניים ומשתף אותם בחוויה, מתוך כבוד לחכמתם והבנתם – וזאת בלי להתפשר על איכות הטקסט והמוזיקה.

כמה זה עולה לנו: 50 ש"ח במקום 70 ש"ח, הכרטיס כולל כניסה למוזיאון תל אביב שבו יתקיים המופע.

לרכישת כרטיס מוזל בגרופון

"אלומיניום 2.0"

מופע מלא קסם ומסתורין המשלב תיאטרון ויזואלי, מחול והומור שיחדיו סוחפים את הקהל לחוויה מסקרנת ורב חושית. על הבמה – סיפור מסעו המופלא של אדם המביא אותו ליקום מקביל, כוכב עתידני העשוי כולו צינורות אלומיניום. אל מול עיני הקהל, קורמים צינורות אלומיניום עור וגידים והופכים לדמויות דמיוניות, מסתוריות ומשעשעות. כמו בעולמנו, גם ביקום האלומיניום מתקיים מאבק בין טוב ורע, יופי וחמלה מנסים לגבור על כוחות נגדיים – הרשע, הפחד והתככים. את המופע החדש כתב וביים ליאור כלפון, יוצר המופעים הבינלאומיים המצליחים “ווקה פיפל”, “פנטזי” ו-“GLOW".

כמה זה עולה לנו: 95 ש"ח במקום 159 ש"ח. המופע יגיע לתל אביב, הרצליה וחיפה (בטווח התאריכים שבין 4.8-13.8.15).

לרכישת כרטיס מוזל בגרופון

"סינדרלה"

הצגה מוסיקלית מצחיקה ומרגשת לכל המשפחה בכיכובו של דורי בן זאב, בגרסה חדשה לאגדת הילדים הקלאסית של האחים גרים. ההצגה מלווה בשירים קליטים, תפאורה מרהיבה ותלבושות ססגוניות.

כמה זה עולה לנו: 45 ש"ח במקום 70 ש"ח. המופע יגיע לתל אביב, גבעתיים, נתניה, מודיעין והרצליה (בטווח התאריכים שבין 1-12.8.15).

לרכישת כרטיס מוזל בגרופון

"אלאדין"

מחזמר קלאסי ומשעשע על אלאדין ועל הרפתקאותיו בעקבות חיפושיו אחרי מנורת קסמים. אלאדין פוגש בנסיכה יפה ובשדון מקסים, שמוביל אותו אל סוף שמח ומפתיע. המחזמר מלווה בשירים מקוריים קצביים ונוגעים ללב, בריקודים מלהיבים, אפקטים מיוחדים ובתלבושות ססגוניות.

כמה זה עולה לנו: 45 ש"ח במקום 70 ש"ח. המופע יגיע לנתניה (בטווח התאריכים שבין 5-12.8.15).

לרכישת כרטיס מוזל בגרופון

כספיון

אחרי שבהצגה הראשונה, המבוססת על ספרו של פאול קור, כספיון הדג האמיץ הציל את הלווייתן, הפעם הוא יוצא למסע חדש שמתחיל כשעל סיפונה של ספינה שטבעה, כספיון מבחין בשקנאי, יצור מוזר שכספיון מעולם לא ראה. השקנאי מציע לכספיון טיול אל היבשה וכמובן שדג אמיץ כמוהו לא יכול לסרב לכזאת הצעה. ההצגה מבוססת על התיאטרון השחור – הבמה חשוכה והשחקנים לובשים שחור כך שאינם נראים, אך הם מפעילים בובות זוהרות בחושך מה שמייצר מראה מרהיב ומיוחד.

כמה זה עולה לנו: 49 ש"ח במקום 74 ש"ח. המופע יגיע לפתח תקווה ב-11.8.15.

לרכישת כרטיס מוזל בגרופון

הצגות הילדים של בית ליסין

התיאטרון הציבורי הנחשב מציע מבחר הצגות ילדים ידועות ובהן "הקוסם מארץ עוץ" (בשיתוף תיאטרון המדיטק), "פינוקיו" (בשיתוף תיאטרון ארצי לנוער), "המלאך" (בשיתוף תיאטרון המדיטק) ו"גלי" (תיאטרון אורנה פורת).

 כמה זה עולה לנו: כרטיס להצגה לבחירה – "הקוסם מארץ עוץ", "פינוקיו", "המלאך" או "גלי", ב-50 ש"ח במקום 110 ש"ח. ההצגות ייערכו באולם בית החייל בתל אביב (בטווח התאריכים שבין 23.8-26.8.15).

לרכישת כרטיס מוזל בגרופון

"פסטיפאן"

מופע הישראלי "פסטיפאן – המסע אל הכל יכול", החל את דרכו דווקא בארצות הברית, ולאחר שכבש את הבמות בניו יורק, לוס אנג’לס ומיאמי, עכשיו הוא מגיע לישראל, לראשונה, לסיבוב הופעות ארצי. סיפורו של המורה למדעים פרופסור פוקס, שיוצא למסע ברחבי היקום כדי לאתר כדור בעל כוחות מיוחדים – “הכל יכול” – בעזרתו הוא מתכנן להשתלט על העולם. מי שמנסה לעצור אותו הוא התלמיד שלו טל, ואליו מצטרפים רוי בוי ילד הטבע, נעמה סופר על ואת תותי גיבורת העל (“הבלתי מנוצחות”).

כמה זה עולה לנו: 49 ש"ח במקום 75 ש"ח. המופע יגיע לנס ציונה, אשקלון, תל אביב, באר שבע, קריית חיים וגבעת ברנר (בטווח התאריכים שבין 30.7-16.8.15).

לרכישת כרטיס מוזל בגרופון

"ילד פלא", "דלת הקסמים", "טררם קידס" ועוד

מגוון הצגות ילדים איכותיות בת"א בחודש אוגוסט ב-45 ש"ח בלבד לכרטיס ובהן "דלת הקסמים": הילדה מיכל מנסה להשיג מתנה מקורית ומיוחדת ליום ההולדת של אמה, ויוצאת למסע לממלכת הצלילים בעזרת חבריה – דמויות משיריה של נורית הירש, אותם היא פוגשת בדרך. בהצגה שזורים השירים היפים והמוכרים שעליהם גדלו ההורים, והשירים המושרים כבר שנים על ידי הילדים: “מקהלה עליזה”, “בוקר של זהב”, “ברבאבא”, “הבית של פיסטוק”, “דלת הקסמים”, “אבניבי”, מחרוזת “דיג דיג דוג”, מחרוזת “פים פם פה”, המשפחה שלי”, “בשנה הבאה” ועוד.

כמה זה עולה לנו: 44 ש"ח במקום 80 ש"ח למגוון הצגות שיתקיימו בצוותא ובבית ציוני אמריקה בתל אביב (בטווח התאריכים שבין 1.8-27.8.15).

לרכישת כרטיס מוזל בגרופון

"ספר הג'ונגל – המחזמר" (תיאטרון הצפון)

עיבוד חדש לאחד מספרי הילדים האהובים ביותר. הפקה מקורית בכיכובה של כוכבת ערוץ ניק ג’וניור ענבלי בא-לי, עם שירים מקוריים, רקדנים, בובות, בובנאים ומוגלי אחד קטן, שיוצא להרפתקה סוחפת בג’ונגל יחד עם החברים בלו הדב, בגירה הפנתר השחור, חבורת הקופים המשוגעים ואפילו את שירחאן הנמר.

כמה זה עולה לנו: 49 ש"ח במקום 80 ש"ח. המופע יגיע לתיאטרון הצפון ב-10.8.

לרכישת כרטיס מוזל בגרופון

"ד"ר דוליטל"

גרסא חדשה ומרעננת בהשראת ספרו הקלאסי של יו לופטינג, “דוקטור דוליטל בקרקס”, שהופכת את סיפורו של הרופא המדבר עם החיות לרלבנטי ומגרה גם לילדים של היום. ד”ר דוליטל הוא גיבור קלאסי שמלמד על סובלנות לאדם ולטבע, אמפתיה לחי סביבנו, ועל חשיבותה של חברות טובה. הדוקטור החביב אימץ חיות רבות שנזקקו לעזרה, מה שהרחיק את מטופליו בני האדם ממרפאתו. הרופא החל ללמוד את שפתן של החיות והפך לרופאן וחברן הקרוב. כשמגיע לעירו קרקס והחיות שבו נעלמות, נרתם ד”ר דוליטל לעזרת מנהל הקרקס כדי לגלות היכן החיות.

כמה זה עולה לנו: 44 ש"ח במקום 70 ש"ח. המופע יגיע לקרקס פלורנטין בכפר הירוק או לגבעת ברנר (בטווח התאריכים שבין 24-30.8.15).

לרכישת כרטיס מוזל בגרופון

"טררם קידס" (מודיעין)

חבורת ילדי חבורת “טררם קידס” אוהבים לשיר, לרקוד ולהשתולל, אבל פחות אוהבים לעשות שיעורים, ללכת לישון מוקדם ובכלל לציית לכללים שמכתיבים ההורים והמורים. יום אחד, תוך כדי תיפוף, הם מוצאים בחצר הגרוטאות פח קסמים מתוכו יוצא שדון חביב ומגניב שמעניק להם שלוש משאלות בתמורה לשחרורו.

כמה זה עולה לנו: 45 ש"ח במקום 80 ש"ח. המופע יתקיים בהיכל התרבות במודיעין ב-25.8.

לרכישת כרטיס מוזל בגרופון

כל האטרקציות שלעיל ועוד רבות נוספות בגרופון

[tobutton text="%22%u05DC%u05E4%u05E8%u05D8%u05D9%u05DD%20%u05E0%u05D5%u05E1%u05E4%u05D9%u05DD%22" link="%22http%3A//www.groupon.co.il/occasion/il-events-kids%22" theme="blue1" target="_blank" ]

– תוכן שיווקי –