Life Alert: הטרנד שמשגע את ארה"ב

טרנד ה-Life Alert החל לתפוס תאוצה ברשתות החברתיות והוא מביא איתו המון סרטוני Vine ויוטיוב פארודיים. האם מדובר בגאנגם סטייל הבא או סתם עוד טרנד נדוש?

פציעה, מכה. צילום: Shutterstock
פציעה, מכה. צילום: Shutterstock
4 באוגוסט 2014

רשתות חברתיות ללא ספק מעשירות את חיינו במגוון דרכים, אך באותה נשימה הן גם מעשירות את חיינו בטרנדים מיותרים ומעצבנים. בשנים האחרונות נאלצנו לסבול את טרנד הגאנגם סטייל, לצלוח את טרנד הארלם שייק ולשרוד בקושי את טרנד הטוורקינג. כולנו יודעים כי עוד אחד צפוי להגיע בקרוב, אבל לא בטוחים איך יקראו לו ומה תהיה זהותו.

Life Alert מעוניין להתמודד על תואר הטרנד הבא של עולם המדיה החברתית והוא כבר הספיק לצבור קהל לא קטן. אז מה זה בעצם לייף אלרט? הכל התחיל בפרסומת משמימה ומגוכחת משנות ה-80 שהוצגה בטלוויזיה האמריקנית וניסתה לשווק לחצן מצוקה לאנשים מבוגרים:

כמו כמעט כל דבר בשנות ה-80 גם הפרסומת הזו הייתה חסרת טעם או מודעות עצמית, מה שהופך אותה למועמדת המושלמת לגרסאות פארודיות. הנה כמה מהן:

כמו מרבית הטרנדים המעצבנים של השנים האחרונות, גם לייף אלרט לא צץ משום מקום בין רגע. הוא התבשל במשך שנים והתפוצץ לאחרונה בעזרת הרשתות החברתיות ובעיקר ויין, שירות הסרטונים הקצרים מבית טוויטר. הסרטון הראשון של הפרסומת הגיע ליוטיוב כבר בשנת 2007 אבל רק לקראת חודש יולי האחרון הוא הצליח לעבור את רף מיליון הצפיות. זה כנראה אומר שעוד נשמע את השם Life Alert בשבועות הקרובים.

כרגע תופעת ה-Life Alert נמצאת בעיקר בארה"ב, אבל האם זה אומר שנזכה לחלוף את סערת ה-Life Alert בשקט ומבלי להירטב, או האם אנחנו עומדים לשחות בתוך מבול של סרטוני ויין פארודים למשך תקופה ממושכת? רק הזמן יגיד.