הקומיקאי חניבעל בורס מגיע להופעה ראשונה בישראל

בורס, שנחשב לאחד השמות הקומים החמים של התקופה, זכור בעיקר מתפקידיו ב"ברוד סיטי", ב"מופע של אריק אנדרה" ובתור האדם שהציף את האשמות האונס כנגד ביל קוסבי. ההופעה תתקיים בסוף חודש יוני בבית האופרה, ותעלה בין 229 ל-279 ש"ח

חניבעל בורס. צילום: יח"צ
חניבעל בורס. צילום: יח"צ
28 במרץ 2016

חובבי הסטנדאפ האמריקאי, חממו את כרטיסי האשראי – הסטנדאפיסט חניבעל בורס צפוי להגיע להופעה ראשונה בישראל במהלך סוף חודש יוני הקרוב. ההופעה, שתתקיים ב-29.6 בבית האופרה שבתל אביב, תהיה גם יבוא הסטנדאפ הראשון של חברת נרנג'ה, המוכרת יותר לקהל חובבי המוזיקה בתור חברת ההפקה שנוהגת להביא הרכבי אינדי לוהטים בדיוק ברגע הנכון. מחיר הכרטיס יעמוד על 229-279 ש"ח.

גם במקרה של בורס מדובר בבחירה מסקרנת, שכן בורס נחשב לקומיקאי בעל הייפ גדול שאמנם עוד לא פרץ לעבר קהל המיינסטרים, אך בהחלט הפך לדמות מוכרת, מוערכת ואהובה. חניבעל – כן, חניבעל זה הוא שמו האמיתי – סיגל לעצמו לאורך השנים סגנון סטנדאפ ייחודי המשלב בין סרקזם, סטלנות והבזקי חוכמה עם דיקציה מפוקפקת, מבט עמום ואנרגיה מוזרה, אך קורעת מצחוק.

לפני כשנתיים עלה בורס לכותרות דווקא מזווית פחות מצחיקה, לאחר שבהופעה בפילדלפיה קרא לביל קוסבי אנס, ובכך העלה אל פני השטח את חרושת השמועות על השחקן והקומיקאי בן ה-79, מה שהצית את הפרשייה שהובילה לכ-60 נשים שהתוודו כי ביל קוסבי תקף אותם מינית.

את הקריירה הטלוויזיונית שלו החל בורס ככותב בסאטרדיי נייט לייב, ומשם התגלגל לשולחן הכותבים של טינה פיי בתכנית "30 רוק". בהמשך החל לקבל גם זמן מסך, עם הופעות אורח ב"לואי", הסרט "שכנים", סדרת הרשת "High Maintenance" ותפקידים קבועים כלינקולן היזיז/חבר/רופא השיניים של אילנה ב"ברוד סיטי" והסיידקיק קפוא הפנים של אריק אנדרה בהיפר טוק שואו "המופע של אריק אנדרה".