עיר בתוך קופסה: טרנד קופסאות ההפתעה יסייע לעסקים מקומיים

עיריית תל אביב-יפו יוזמת קופסת הפתעות יומית שתסייע לעסקים קטנים בעיר להגיע אליכם בסגר. כבר בפנים: קפה מעולה, אלכוהול משובח, אוכל טוב ופעילויות לילדים ולמבוגרים בבית

קופסת ההפתעות של תל אביב (צילום: סטודיו ג'לאדה)
קופסת ההפתעות של תל אביב (צילום: סטודיו ג'לאדה)

טרנד קופסאות ההפתעה השתרש בארץ לא רע בשנים האחרונות, ועכשיו מצטרפת אליו עיריית תל אביב-יפו, שרותמת את הקונספט לטובת סיוע לעסקים קטנים בעיר בזמן הסגר, ומשיקה מיזם חדש של קופסאות הפתעה מתחלפות מעסקים מקומיים.

ביום שני הקרוב (18.1) ייצא לדרך קמפיין הקופסה למחזיקי כרטיס התושב "דיגיתל", המהווים כ-230 אלף מתושבי העיר. לאורך ימי הסגר ולמשך כשלושה שבועות, יתפרסם בכל יום בשעה 11:00 נושא קופסת הפתעה מעסק מקומי אחר בתחומי העיר (50 שקלים לקופסה).

כל קופסה ממותגת תגיע אליכם הביתה קומפלט עם לינק לסדנת קונספט בזום מבעלי העסקים בתחומי בישול, אפייה, משקאות, יצירות בעץ, שתילה והכנת עציצים, פעילות קמפינג בסלון, דמיון וקסמים, הכנת תחפושות, סדנאות לגיל הרך ועוד. את הקופסאות תוכלו למצוא מדי יום בשעה 11:00 בלינק הזה.

עשרות בתי עסק מקומיים בעיר כבר הצטרפו לקמפיין הקופסה, שילווה בפעילות ברשתות החברתיות בפייסבוק, ובמסגרתו יתקיים פרויקט צילומים של בעלי העסקים בבתי העסק ופרסום סיפורם האישי. "החודשים הקרובים הם קריטיים עבור אלפי עסקים בעיר" אמר איתן שוורץ, ראש מנהל תקשורת ותיירות בעירייה, "נמשיך להיאבק בציפורניים למען כל עסק ועסק עד לחזרה של הכלכלה התל אביבית לפעילות מלאה".