הרימו עוגן: הצצה ליאכטות של המפורסמים

יאכטה היא סמל סטטוס, הוכחה שהצלחת בחיים. פלא שהיא הפכה לצעצוע המועדף על סלבס מכל העולם?

צילום: טניה רמניק ואורן טל
צילום: טניה רמניק ואורן טל

ביונסה וג'יי זי

הזוג המלאכותי אמנם לא מחזיק ביאכטה משל עצמו אולם נוהג לפנק את עצמו במסעות על גבי היאכטות הכי יוקרתיות בעולם. אחד מהנופשונים המושחתים האלו התקיים בדיוק לפני שנה- הזוג שכר יאכטה באורך 65 מטרים שיכולה לנוע במהירות של עד 32 קמ"ש. היא כוללת תא VIP, מקום לעד 12 אורחים, מרפסת 10 מ"ר, מנחת מסוקים ויחידה המותאמת במיוחד להורים. השווי של שלה מוערך ב-70 מיליון דולר אולם יש גם אפשרות לשכור אותה לשבוע תמורת הסכום האסטרונומי של 900 אלף דולר. אחלה מתנה ליום הנישואים.

A photo posted by Beyoncé (@beyonce) on

A photo posted by Beyoncé (@beyonce) on

[tmwdfpad]

כריסטיאנו רונאלדו

אלוף אירופה, הכדורגלן הפורטוגזי כריסטיאנו רונאלדו, ידוע כחובב יאכטות. הוא אמנם לא מחזיק אחת כזאת בבעלותו אולם מרבה לצאת למסעות תענוגות בכל רחבי העולם. רק לאחרונה יצא לקרוז בחופי איביזה ביאכטה בעלות של 400 אלף יורו לשבוע. רונאלדו הוא גם אורח של קבע על היאכטה המפורסמת של סר פיליפ גרין (בעליה של רשת "טופשופ" וחבר קרוב של קייט מוס).

Capitan??

A photo posted by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

ג'יי קיי רולינג

בחודש ינואר השנה רכשה הסופרת הפופולארית (הנמנית בין 13 הנשים העשירות בבריטניה) מג'וני דפ את היאכטה המפוארת שלו. שווי העסקה: 22 מיליון לירות שטרלינג. מדובר ביאכטה באורך 47 מטרים עם לוק המבוסס על סגנון ארט דקו. שמה של היאכטה במקור הוא "אמפיטריטה", על שם אלת הים ואשת פוסידון במיתולוגיה היוונית. עד כה לא ידוע אם ג'יי קיי שינתה את שמה של המתנה החדשה שלה, ממישהי עם דמיון כה עשיר היינו מצפים למצוא שם קצת פחות בנאלי.

ביל גייטס

האיש העשיר בעולם אמנם ידוע כנדבן ובעל אורח חיים לא ראוותני (יחסית להונו המופלג כמובן) אולם גם הוא נחשב לחובב יאכטות לא קטן. כשהוא רוצה לפנק את משפחתו הוא שוכר את The Serene (השלווה), היאכטה של המיליארדר יורי שפלר, ששוויה הוא 330 מיליון דולר (השלישית בשווייה בעולם). תמורת 5 מיליון דולר בשבוע נהנה גייטס מהיאכטה שאורכה 137 מטר וכוללת 12 סוויטות, אולם קולנוע, בריכת שחייה של מי ים ועוד פינוקים שהאדם הרגיל יכול לזכות לראות רק בתמונות.

Serene_2

קים קרדשיאן

תמונות בבגד ים על יאכטות הם עולם תוכן מרכזי בחשבון האינסטגרם הפופולארי של קרדשיאן. קים ושאר בנות המשפחה פשוט לא מפסיקות לעלות תמונות שלהן בבגד ים מהיאכטות בהן הם מבלות. בנוסף, לרגל חתונתה עם הזמר קניה ווסט היא זכתה למתנה מפנקת מזוג מלכותי אחר- ביונסה וג'יי זי- השניים שכרו עבורה יאכטה בעלות של 160 אלף דולר לסוף שבוע. אלו חברי אמת!.

#FBF Dominican Republic 2012

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

#YachtLife A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

————————————————————

לחץ כאן ותהנה מקופון 20% הנחה ברכישת המהדורה המיוחדת של סטלה ארטואה