השדרוג הג'ינג'י: רשת גולף בקולקצייה משותפת עם דורית בר אור

רשת גולף משתדרגת בשיתוף פעולה לוהט במיוחד עם דורית בר אור. חשיפת הקולקציות בתחילת השבוע הוכיחה שהקסם של דודו עובד גם ברשת המהירה

קולקציית דורית בר אור לגולף. צילום: גיא כושי ויריב פיין
קולקציית דורית בר אור לגולף. צילום: גיא כושי ויריב פיין

באיחור שהוא כבר יותר מאופנתי מתחילה תופעת שיתופי הפעולה בין רשתות האופנה המהירות לבין מעצבי אופנה לפרוח גם בנוף המקומי. אחרי שקסטרו הכריזו על שיתוף פעולה שני עם אלון ליבנה, נכנסה ללופ גם רשת גולף – שעוברת בימים אלה תהליך של מיתוג מחדש, ובחרה במעצבת בעלת פרופיל תקשורתי ואפילו ערך סלבי גבוה: דורית בר אור. בר אור, כזכור, החלה את דרכה בתודעה הציבורית כשחקנית שעשתה בהדרגה הסבה לעיצוב אופנה. המותג הוקם תחת הכותרת Pas Pour Toi- (בצרפתית – לא בשבילך), ובשבוע האופנה האחרון של גינדי הומר שמו לכינוי החיבה שלה- דו דו בר אור.

״בתחילת הדרך לא היה לי ביטחון להעמיד את השם שלי בפרונט, אז ברחתי להומור, ומכיוון שלא הייתי בטוחה בתגובה, העדפתי להתנהג כבחורה שממש מעוניינת במישהו אבל לא בטוחה שהדבר הדדי ולכן יוצאת בהצהרה ״אני בכלל לא רציתי אותו קודם״, סיפרה בר אור במסיבת העיתונאים לציון השקת הקולקציה המשותפת, שהתקיימה בתחילת השבוע, ובה היא נראתה מלאת ביטחון ונינוחה. גם בהשוואה לקולקציות הקפסולה שמייצרים מעצבי אופנה עילית לרשת H&M – לאחרונה אלכסנדר וואנג ואיזבל מארה – המודל לכל שיתופי הפעולה, הקולקציה הזו מרשימה הן בהיקפה והן במגוון הקטגוריות שהיא מכילה.

אופנת הנשים תופסת כמובן את הפרונט, אך היא כוללת גם נעליים, אביזרים, תכשיטים, בגדי ים, הלבשה תחתונה ומוצרי טקסטיל לבית. בר אור, בזהות האישית שלה, לא פחות מבזו שהיא מתחזקת כמעצבת, בשלה להיכנס לקטגוריית הלייף סטייל, והדבר ניכר לא רק בתיאור המילולי של הקולקציה (את רמת המעורבות והירידה לפרטים הקטנים של בר אור הגדיר מנכ״ל הרשת כ״אובססיבית״) אלא גם במוצרים עצמם – כולם נאמנים לחלוטין לסגנון האישי שלה. בקטגוריית הביגוד בלטו פריטים מפתים כמו חולצת אריג הנרכסת במשיכות שרוך רפויות, שמושחל דרך עיניות זהב; שמלות משי מתבדרות וקפטנים שהם סוג של סמל מסחרי לא מוצהר שלה. אף שניכרת הקפדה על הפרטים הקטנים, הפריטים שבהם משולבים חריזת מתכת ורקמה הותירו רושם רעוע והמחישו היטב את ההבדל בין הקו המרכזי והיוקרתי של בר אור לבין שיתוף הפעולה הנגיש.

צילום: גיא כושי ויריב פיין
צילום: גיא כושי ויריב פיין

 

הקטגוריות המוצלחות יותר הן אלה של ההלבשה התחתונה, של בגדי הים ושל כלי המיטה, שבהן מצליחים כל הפריטים להיראות מפתים ונותנים תמורה מלאה לסכום הנמוך יחסית שתידרשו לשלם עבורם. הם מעוררים קצת חשק לראות את בר אור מנסה את כוחה בשלושת התחומים האלה גם ללא הגבלות העיצוב של פס הייצור המהיר.

59־990 ש״ח, להשיג בסניפי רשת גולף