בדקנו ומצאנו: סל הנשנושים הכי משתלם לערב בינג' עם חברות

וואי אחותי קצת הגזמת עם הכיבוד הפעם. ערב נטפליקס אנד גירלז (צילום: שאטרסטוק)
וואי אחותי קצת הגזמת עם הכיבוד הפעם. ערב נטפליקס אנד גירלז (צילום: שאטרסטוק)

יוקר המחיה משתולל, הבילוי הביתי עם חברים וחברות הופך לאופציה פופולרית, אבל גם אירוח של הגאנג שלכן לצפייה בחתונמי יכול לעלות לא מעט. הרכבנו סל של נשנושים מפנקים ויצאנו להשוות מחירים ולבדוק איפה אפשר לשמור קצת יותר כסף בארנק. כי לחסוך זה מגניב

4 באוגוסט 2022

גיל 30 מתקרב, גיל 30 מתרחק, וחלקנו הגדול כבר מאסו ביציאות מהבית. הציבור בחוץ, במסעדות, בברים ובמועדונים כבר לא זוהר כמו פעם. הזיעה מדבקת. המחירים בשמיים. ההבנה שהרבה יותר כיף לארח בבית שלנו מסיבת בינג' לסדרה גרועה, פאנל חברות לצפייה בחתונמי או חתיך לנטפליקס אנד צ'יל, נוחתת עלינו לאיטה. אבל גם לערב כזה צריך להתכונן. ובואו נגיד את האמת, למצוא נשנושים מפנקים לחברות בלי להחמיר את מצב האוברדראפט זה מאתגר מכפי שאפשר היה לשער.

בקיצור, לא הייתם רוצים לארח בבית מבלי לעשות קניות טובות, ויתרה מכך, מה זה בית שמארח לישיבה של השמחות בלי קצת פיצוחים, אלכוהול וגבינות? בשביל זה אנחנו כאן ובשביל זה השוואת המחירים שערכנו באמצעות האתר pricez.co.il גם היא כאן. אנחנו בחרנו 12 מוצרים לסל בסיסי של בילוי ממוזג בבית מול המסך עם כנופיית הסיסטרז המועדפת עליכן, וכמובן שלא חייבים לרכוש את הסל כולו ולא חייבות שלושה בקבוקי יין. אבל כן חייבות שלושה בקבוקי יין. וחייבות גם לשים לב למה שעף לנו מהארנק.

את התוצאות סידרנו לכם בטבלה פשוטה כדי שתוכלו לראות בעצמכן מה כדאי ואיפה בימים אלה של יוקר מחיה משתולל. התרגלנו לנוחות של סופרמרקטים אורבניים קטנים שפתוחים גם בלילה, אבל לנוחות הזאת יכול להיות גם תג מחיר גבוה, בוודאי אם מכפילים את הפער על פני שבועות, חודשים ושנים. מדי שבוע נרכיב כאן סל מוצרים שונה למטרות שונות ונראה איפה יצאנו פראייריות. תתחילו להגיד לעצמכן: לחסוך זה מגניב.

אם כבר הידרדרתן לצפייה בחתונמי אז שיהיה בסטייל. סל קניות לערב בינג' בנות
אם כבר הידרדרתן לצפייה בחתונמי אז שיהיה בסטייל. סל קניות לערב בינג' בנות

הבהרה: הסל וכל המוצרים בו הורכב ונבחר בידי חברי וחברות מערכת טיים אאוט ללא מעורבות והשפעה חיצונית כלשהי