נתקעתם בלי אופניים לכיפור? 3 אופציות שיצילו אתכם ברגע האחרון

תל אופן (צילום: Shutterstock)
תל אופן (צילום: Shutterstock)

מכירים את זה שמגיע ערב יום כיפור ואתם קולטים שאין לכם אופניים ושדווקא בא לכם אופניים? כולם מכירים את זה. ואין הרבה דברים שאפשר לעשות בקשר לזה. אבל יש כמה דברים שכן אפשר לעשות בקשר לזה. והנה המדריך המלא למדי

14 בספטמבר 2022

1. מו-בייק

רק לא מזמן חזרה חברת המכוניות קאר טו גו להפעיל במחוזותינו את שירות השכרת האופניים שלה – מובייק, והרי הוא זמין בתזמון נפלא ברחבי העיר. על מנת להשכיר את האופניים למהלך החג, יש להוריד את אפליקציית קאר טו גו, לחפש את הזוג הקרוב ביותר ולצאת לרכיבה בעיר.

עלות הרכיבה לחצי שעה היא 3.90 שקל, ואם תתזמנו את הרכיבה שלכם נכון – תוכלו ליהנות משעות רצופות של רכיבה ללא הפרעה בעלות של לא יותר מעד 80-90 שקלים. אלו מכם שיבחרו במנוי במסלולי ה"lite" וה-"drive" של האפליקציה, יוכלו גם ליהנות מרכיבה ראשונה במתנה.

>> חמישה מסלולים מעניינים לרוכבי אופניים בכיפור

2. חנויות אופניים

ישנן כמה וכמה חנויות תיקון וקניית אופניים בעיר שכבר התאימו את עצמן לפלח נכבד מהקהל התל אביבי שלהן – דינמי ולא מתחייב. לכן, חנויות אלו מאפשרות השכרת אופניים שעתית וגם יומית, חלקן אף התאימו את שירותי ההשכרה במיוחד לימי החג המדוושים.

גראז' אופניים, פלורנטין. צילום: דין אהרוני רולנד
גראז' אופניים, פלורנטין. צילום: דין אהרוני רולנד

הצפוניים, למשל, יוכלו למצוא את מבוקשם ב"סטארבייקס" שבצפון פארק הירקון (הברזל 2), שם אפשר לשכור מגוון של אופני יחיד וגם אופניים זוגיים, או מעט דרומית יותר בחנויות האופניים הפופולריות שבצפון בן יהודה. מחירי ההשכרה נעים בין 150 ל-350 שקלים ליומיים או שלושה.

דוושו, דוושו: ת"א במקום ה-5 בדירוג הערים הידידותיות לאופניים

3. תל אופן

הו, תל אופן המוכר והטוב, אוהבים לאהוב אותו כמעט כמו שאוהבים לשנוא את המנעול שלא משתחרר או המושב שאף פעם לא תמיד מצליח להיות מותאם לגובה. עם זאת, בשעה שהשירות הוותיק של העירייה עדיין זמין במוקדים רבים בעיר, אפשר להוריד את אפליקציית "תל אופן", להירשם, ולשכור חד פעמית זוג אופניים לבחירתכם עליו תחויבו ב-50 שקלים לכל אורך החג ותוכלו להחזירם לתחנות העגינה במהלכו או בסיומו.