בחלה או עם פירה? השניצלים הכי טעימים בעיר

הוא פריך. הוא מגיע בצבע זהוב ומפתה. המילוי שלו נימוח ועסיסי. הוא שניצל, וקשה לנו לחשוב על מאכל מוצדק ומנחם ממנו לפתוח אתו את השבוע הזה

או מיי גאד ווט א שניצל. השניצל של מלכה (צילום: אריאל עפרון)
או מיי גאד ווט א שניצל. השניצל של מלכה (צילום: אריאל עפרון)
8 בנובמבר 2020

את השבוע הזה, עטור הניצחון, כדאי לפתוח ברשימת השניצלים הטובים בתל אביב, כי למה לא בעצם? עדיין לא מצאנו אדם שלא אוהב שניצל. ואם שמעתם על אחד כזה, הראו לו באופן בהול את הרשימה הזו, ואנחנו כבר בטוחים שישתכנע. ואם לא ישתכנע, העיקר שאנחנו נשתכנע. ונאכל שניצלים. הרבה שניצלים. בתוך חלה, בצלחת לצד פירה נימוח או בתוך פיתה עם כל מה שצריך בפנים.

לעוד המלצות, ביקורות וחדשות חשובות על שניצלים

המתכון של איל שני לשניצל מלכה ממולא בפירה

והמדריך להכנת שניצל מושלם של "השולחן"

1. שניצל | מלכה

כשכבר חשבתם שראיתם הכל, מגיע אייל שני ומראה לכם שעוד לא ראיתם כלום. זה הקטע של הבחור. שניצל מלכה הוא שניצל שממולא בפירה. כן, מה ששמעתם. ולמרות שאין עוד מה להוסיף נספר שזהו שניצל עוף, ממולא בשכבת פירה מנחם ונימוח שיוצרת ביס חד פעמי באמת. לצד השניצל חרדל, תפוחי עץ קצוצים עם חזרת לבנה (למיטיבי לכת), חזרת אדומה ומיונז. אתם עוד כאן?

79 ש״ח בתוספת מנה קטנה לבחירה, בוולט

השניצל של מלכה. צילום: יח"צ
השניצל של מלכה. צילום: יח"צ

2. שניצל בחלה | נופר זוהר

השפית המוכשרת נופר זוהר  (משחקי השף וק-פה האנוי לשעבר) ממשיכה עם הפופ-אפ המרגש שפתחה ביוני האחרון. זוהר מציעה כריך שניצל מרגש בחלת ויז'ניץ רכה ומבורכת. השניצל דקיק ופריך, מצופה בפירורי לחם זהובים ובתוספת מטבוחה פיקנטית ומתקתקה בעת ובעונה אחת. את המטבוחה רוקחת נופר מעגבניות שרי שבושלו שש שעות, והיא דליקטס אמיתי. עוד בכריך פרוסות חציל מטוגן ופלפל חריף קלוי.

הזמנות בווטסאפ 054-4553600 עד יום חמישי ב־21:00, לאיסוף מיפו או במשלוח 

השניצל של נופר זוהר. צילום: גיל אבירם
השניצל של נופר זוהר. צילום: גיל אבירם

3. שניצל תירס | מפגש אושר

אנחנו לא נקפח אף אחד, כי גם לטבעונים ולצמחוניים או לילדי המפתח שהתרגלו לטבעול, מגיע להנות משניצל כהלכתו. במפגש אושר לקחו את המאכל הנוסטלגי ושדרגו אותו (לאחר ניסיונות רבים) לכדי שניצל תירס מצוין שמטוגן במחבת ונותר שזוף, חמים ובטעם מנצח של ילדות. תכניסו אותו לפיתה המופלאה של אושר, תוסיפו טחינה, סלט ועמבה, והנה לכם מנה ישראלית למהדרין.

28 ש״ח, באיסוף מהמקום. מפגש אושר, המלך ג'ורג' 105א, 054-4289765

שניצל תירס של מפגש אושר. צילום: רן בירן
שניצל תירס של מפגש אושר. צילום: רן בירן

4. שניצל חזיר | מן טן טן

בעגה המקצועית נקרא לו שניצל טונקאצו ובעגה העממית פשוט נגיד שהוא טעים בטירוף. מדובר בשניצל יפני מטוגן בפנקו כהלכתו, מנתח מצוין של סינטה חזיר. יאמי. לצד השניצל סלט קולסלאו בנוסח יפני, חרדל (יפני, כמובן) ורוטב טונקאצו. מנה מושחתת בדיוק במידה הנכונה, שמוכיחה ששניצל חוצה מדינות, מגזרים ושפות. מומלץ

48 ש״ח, בוולט

5. שניצל לבן | ויקינג

המסעדה הרוסית בבן יהודה היא נחלתם של יודעי דבר אמיתיים ולא מזמן הצטרפה לוולט. אנחנו קוראים לכם להניח את הדעות הקדומות בצד ולנסות את השניצל הלבן והמופלא הזה מעשה ידיהם, שבחוגים מסוימים מגדירים אותו כאחד הטובים בז'אנר. שניצל חזיר עסיסי ופריך, עשוי נפלא ובגודל ראוי ומכובד. מוגש עם סלט ירוק רענן שמאזן במעט את הטיגון העמוק ויותיר אתכם שבעים ומרוצים.

89 ש"ח, בוולט

6. שניצל עוף | ביסטרו גרינברג

בגרינברג מגישים את הקלאסיקה האמיתית ועושים זאת ללא חת. שניצל עוף של בית, זהוב, פריך ומנחם שכנראה לא יימאס עליכם אף פעם. לצדו תוכל לסעוד סלט ירוק, צ׳יפס צרפתי פריך או ירקות קלויים בשמן זית – אם בכל זאת לצד השניצל תרצו להרגיש מעט מתוחכמים.

74 ש״ח, בוולט

שניצל גרינברג. צילום: יח"צ
שניצל גרינברג. צילום: יח"צ

7. שניצל עגל | קפה נואר

ניסינו לא להיות צפויים אבל את הטוב שומרים לסוף. מנה שהפכה ובצדק לאחת ממנות הדגל בתל אביב, שניצל עגל חלב בניחוח וינאי מובהק, ענקי במידותיו ומשובח בטעמו. השניצל טרי ומטוגן בדיוק במידה הראויה עם תוספת נחוצה של גרגרי פלפל שחור, ולמרות שהוא לא קטן בכלל, קשה מאוד שלא לסיים אותו, ולהוסיף לצדו גם מנת פירה הגונה. אחרי הכל, יש דברים שלא משתנים.

71 ש״ח, עם תוספת לבחירה. בוולט

השניצל של קפה נואר. צילום: יח"צ
השניצל של קפה נואר. צילום: יח"צ