הגענו לתחתית: עוד מוסד תל אביבי כבר לא פתוח 24/7

תשכחו מטוסט בארבע בבוקר: בקפה התחתית מודיעים שמעתה המקום יפעל מסביב לשעון רק בסופי שבוע. הבעלים: "כבר לא משתלם להיות פתוחים 24 שעות בימות השבוע. נראה שהעיר התעייפה"

הויטרינה מס' 1 בתל אביב. התחתית (צילום: בן קלמר)
הויטרינה מס' 1 בתל אביב. התחתית (צילום: בן קלמר)
23 בינואר 2020

בשורות קשות לפרילנסרים עם הלפטופ, לסטודנטים בלילות הלבנים ולסטלנים שחייבים את הסנדוויץ' ברי ואגוזים שלהם דווקא בשלוש בבוקר: קפה התחתית כבר לא פתוח 24/7. המקום שתמיד יכולנו לסמוך עליו שיהיה שם בשבילנו עם טוסט גבנ"צ וחמאה הודיע שהגיע הזמן להתבגר וכעת בימי השבוע הדלתות נסגרות ב-1:00, ונפתחות ב-6:00 כשהבוקר מאיר. שעות הפתיחה הארוכות ימשיכו להתקיים רק בסופי שבוע – מחמישי ועד ראשון.

"התחתית מצטרפת למגמה בעיר שבה כבר לא משתלם להיות פתוחים 24 שעות בימות השבוע", אומר אסף בריט, מבעלי המקום. "זה בגלל חוק הטיפים, המיסוי הגבוה וגם הקושי למצוא עובדים עירניים. נראה שהעיר התעייפה, תרבות הבילוי השתנתה ואנשים כבר פחות באים אחרי מסיבה באמצע השבוע וכמהים למשהו להשביע את המאנץ'".

ואכן, בשנתיים האחרונות חזינו בצער בכמה מוסדות תל אביביים מצמצמים את שעות הפתיחה: גם הבראסרי והסטריטס כבר לא מציעים אירוח מסביב לשעון, ואפילו המנזר כבר לא פתוח 24/7 למעט בסופי השבוע.

View this post on Instagram

Yellow Friday ????????

A post shared by קפה תחתית (@cafetachtit) on

 

מי שעדיין ישמחו לקבל אתכם תמיד גם ב-4 בבוקר הם סניף בנדיקט ברוטשילד, שם מבינים כי אין בעיה שפנקייק עם נוטלה לא יפתור; דיקסי שיהיו שם תמיד לכל מאנץ' הכרחי של כנפיים חריפות; וקפה נונה באבן גבירול. באגף הטבעוני תוכלו לקפוץ בכל שעה לפלורנטין 10 לתבשילים נטולי מזון מן החי, ובגזרת הפחמימות תמיד יישארו לנו חנות הדגל של מאפיית לחמים בחשמונאים ואבולעפיה ביפו.