שפיות זמנית: האפליקציות שיעשו לכם סדר בחיים

החגים הם זיכרון רחוק, ובאופק רק ניסיונות נואשים לשמור על שגרה. דווקא עכשיו, זה הזמן למצוא עבודה, לעשות סדר ולחזור לגזרה. חמש האפליקציות שיעזרו לכם לשמור על איזון

15 באוקטובר 2015

מי זוכר בכלל שפעם, לפני שבועיים, הצרות שלנו התחילו והסתיימו ביותר מדי ארוחות חג? חמש אפליקציות חינמיות להורדה באנדרואיד ובאייפון, יסייעו לכם להתאושש מטראומת החזרה לשגרה, שבלי להבין איך הפכה לטראומטית בפני עצמה.

[tmwdfpad] 

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

לסגור חשבון
Andromoney הוא המצפון הפיננסי חסר הרחמים שניסיתם להתכחש לו כל החיים. זהו בן הלוויה המושלם לבזבזנים חסרי אחריות, אבל גם לטיפוסים מהזן השקול יותר, שמנסים לשמור על מעקב צמוד על העו"ש. בזכות החלוקה הנוחה לקטגוריות (אוכל, בילויים, דיור, חינוך וכולי) והממשק הידידותי, אולי עוד יום אחד תצאו מהמינוס.

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

תזכירי לי
אם מרוב משימות ומטלות כבר שכחתם איך קוראים לאימא שלכם, כנראה שהגיע הזמן להוריד את Any.do. האפליקציה הישראלית מתירה את הפלונטר הנקרא ניהול זמן, ואף הופכת אותו לפעולה פשוטה ודי מהנה. את ענייני העבודה, רשימות הקריאה, הקניות לסופר, התור לרופא, הפגישות, הנסיעות, ובקיצור החיים – מזינים לאפליקציה לפי קריטריונים של זמן ומקום. היא כבר תהיה שם לתזכר אתכם.

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

שורפים צמיגים
די במבט חטוף במראה כדי להבין שאולי היה מקום לגלות איפוק בארוחות החג, אך אל תאמרו נואש. האפליקציה 7Minutes פותחה במיוחד עבור שמנמנים כמוכם, חסרי מוטיבציה, זמן או כוח לאימוני כושר ממושכים. האפליקציה מתבססת על התגלית המסעירה – שדי בכמה דקות של אימון אינטנסיבי ביום כדי להשיג תוצאות. בעזרת מדריכה קולית וקשוחה, טיימר, סרטוני הדרכה ואיורים חינניים להמחשה – תוכלו לשרוף קלוריות בכלום זמן, ולשוב לגזרה הלוהטת שפעם הייתה שלכם.

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

לדרוש ולהידרש
אם הצורך הבוער כרגע בחייכם הוא לגרד פרנסה, Iperhour היא האפליקציה שאתם זקוקים לה ומיד. מדובר למעשה ברשת חברתית המתווכת בין נותני שירותים – משמרטפות ומלצרות עד הוראה פרטית ועיצוב – למי שזקוק לשירותים אלה ואחרים. שני הצדדים יכולים לדוג זה את זה לפי קריטריונים נוחים ומסודרים כמו סוג העבודה, מיקום, מידת הזמינות ושכר לשעה.

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

קול זעקה
לא פעם אנו מוצאים את עצמנו נאלצים לחבר את המכשיר לטעינה במקום ציבורי זה או אחר ולעמוד על המשמר מפני גנבים ערמומיים. אפליקציית Safecharger Theft Alarm, שנוסדה לפני כחודשיים, תאפשר לכם להטעין את הנייד ללא חשש גם במקומות הומי אדם. האמצעי: סירנה קולנית להחריד שתופעל ברגע שמישהו שאינו אתם יעז לנתק את המכשיר מהטעינה.