וודינג, ברלין – השכונה למי שמחפש את הקסם הברלינאי הישן

האזור ידוע בזכות השוק הרועש שלו, פאבים גרמניים קלאסיים ומרחבים ציבוריים נרחבים שעדיין לא נחטפו על ידי כרישי נדל"ן

וודינג, ברלין. (צילום: Dagmar Schwelle / VisitBerlin)
וודינג, ברלין. (צילום: Dagmar Schwelle / VisitBerlin)
24 בספטמבר 2019

מחירי השכירות המאמירים שינו את פני הבירה הגרמנית אבל בשכונה הברלינאית וודינג מסורות ישנות מתות לאט. זולה להחריד ועדיין סקסית, הרובע הכי אנדררייטד בעיר מגלם במו עצמו את הזוהר העקום שברלין הייתה ידועה בו בעבר, ושנעשה קשה במיוחד לאיתור במקומות אופנתיים דוגמת נוייקלן וקרויצברג. 

ביתם של קהילות מעמד פועלים תוססות של גרמנים ומהגרים, האיזור ידוע בזכות השוק הרועש שלו, פאבים גרמניים קלאסיים ומרחבים ציבוריים נרחבים שעדיין לא נחטפו על ידי כרישי נדל"ן שמנצלים את המצוקה בעיר. בין אם תחממו עם בירה קרה באחד המקומות מלפני המלחמה שעדיין פועלים כיום, או תלכו להופעת אמנות מחתרתית, וודינג היא מגרש משחקים למי שמחפש את הקסם הברלינאי הישן. 

להזמנת טיסה זולה לברלין עם טיים אאוט טיסות >>

לאכול: נסו משהו טעים בתפריט המסתובב של מארס קוצ'ן ובר, במרכז התרבותי סיילנט גרין שמגיש אוכל גרמני עם טוויסט. 

לשתות: באחת הפינות השקטות של וודינג ספון הפרייה פונצ', חוויה של פאב גרמני אותנטי: שירות חמים, בירות קרות ואווירה מזמינה עם כריזמה בשפע. 

לעשות: תעצרו ליד סאבי קונטפוררי כדי לקבל היכרות אינטימית עם סצנת האמנות הברלינאית המפורסמת. הספייס החשאי הזה ידוע בתצוגות שמאתגרות את הסטטוס קוו, בעיר שגם ככה לא מפורסמת בהתחשבות מיוחדת בטאבואים. 

לישון: וודינג משתרכת מאחור בכל הקשור למלונות נוצצים, אבל האמקיי הוטל, ליד רחוב אוסלר יאפשר לכם מנוחה טובה. להזמנת חדר במלון

המקומיים אומרים: "זה אותנטי ובינלאומי, עם מעט תיירים והרבה ברלינאים. יש הרבה מה לעשות אבל גם שקט ושלווה".