ווטרפרונט, הובארט – השכונה ששמה את טזמניה על המפה

כוכבה של הובארט לא רק בעלייה, מדובר כבר בנסיקה מטאורית. נכון לעכשיו, שכונת ווטרפורנט נמצאת במרכז של כל זה

הנרי ג'ונס ארט הוטל, הובארט.
הנרי ג'ונס ארט הוטל, הובארט.
24 בספטמבר 2019

בינואר 2011, דיוויד וולש הימר מיליונים על מוזיאון אמנות יוקרתי בעיר הולדתו הובארט, הבירה של טזמניה. כמעט מיום פתיחתו, המוזיאון של אמנות ישנה וחדשה (MONA) הפך את הוברט ממקום שאף אחד לא חשב לבקר בו ל"איך אני יכול להיות שם ברגע זה?" לאוהבי האמנות, מכורי התרבות, פודיז, קונסורים של יין, פריקים של אנדרנלין, אוהבי טבע ותיירים מכל הסוגים והמינים. מספר המבקרים נסק, והם מגלים את היערות עוצרי הנשימה, את הויסקי פורץ הדרך, הג'ין והיין המצויינים ופירות הים המעולים. הטיול אל פסטיבל "דארק מופו סולסטיק" נהיה ציון דרך עבור מבקרים מהחוץ וגם מסידני. כוכבה של הובארט לא רק בעליה, מדובר כבר בנסיקה מטאורית. נכון לעכשיו, שכונת ווטרפורנט נמצאת במרכז של כל זה.

להזמנת טיסה זולה לסידני עם טיים אאוט טיסות >>

לאכול: אם אתם רוצים את החוויה המלאה של המוצרים הכי טריים בטזמניה, מטופלים באופן הכי נכון שיש (ותסמכו עלינו, הם מטופלים נכון), תתפרעו בפרנקלין. התפריט משתנה על בסיס יומי בהתאם לעונה ובהתאם למצב רוחה של השף. 

לשתות: אם בל מ"היפה והחיה" הייתה אלכוהוליסטית במקום תולעת ספרים, הספרייה שלה הייתה נראית כמו בר ארבעת המפלסים בסוסייטי סלמנקה (מגיע קומפלט עם סולם על גלגלים, להחליק למדפים הגבוהים ביותר). תמצאו אותו שתי דקות אל תוך רובע ברטי פויינט. 

לעשות: האם הזכרנו את מוזיאון האמנות הישנה והחדשה? הגלריה המרעננת הזאת כוללת הכל, החל מאמנות יוונית עתיקה ועד ליצירות אוונגרד שבוחנות את הגבולות. תפסו את המעבורת אל המוזיאון – אנחנו ממליצים לבוא מוקדם ולתפוס מקום טוב על האוניה, או להזמין מראש מקום ל"פוש פיט" עם שתייה חופשית וסנדוויצ'ים למסע של 25 דקות. 

לישון: ההנרי ג'ונז ארט הוטל משלב נוחות מודרנית עם שיק אידוסטריאלי, ויותר מ-500 יצירות אמנות טזמנית עכשווית תלויה על הקירות. ביום שבת בערב זה טיול נוח אל השוק הפופלארי של סלמנקה, שמפוצץ בתוצרת הזולה ובאמנות המעולה של טזמניה. להזמנת חדר במלון