משחק סודי באפליקציית וולט יזכה אתכם במשלוח חינם

המשחק הסודי קיים בכל העולם, אבל מתברר שרק בארץ הוא ממש תפס. מישהו מופתע שתל אביבים חמים על קופון?

הביתה, לים וגם לגבעתיים (צילום: Shutterstock)
הביתה, לים וגם לגבעתיים (צילום: Shutterstock)
12 בספטמבר 2019

זמן ההמתנה למשלוח אוכל הוא זמן מאוד רגיש. רעב מעורב בתחושת כישלון אישי על כך ששוב הזמנתם אוכל מבחוץ, הופכת את החוויה לכזאת שלא קל להתמודד איתה לבד. מסתבר שלוולט יש משחק שיהפוך את המתנה למשלוח סינג לונג חמוץ חריף לנסבלת יותר: לאחרונה הצטרפה החברה לשורה של שירותים שהבינו שהגימיק בהחלט עושה את ההבדל, והטמיעה באפליקציה שלה משחק סודי וממכר.

המשחק של וולט
המשחק של וולט

לטובת מי מכם שכנראה לא מודעים עדיין לקיומו של המשחק, לאחר שאתם מזמינים משלוח באפליקציית וולט, מופיע שעון שמודד את זמן הגעת המשלוח אליכם. לחצו עליו ועל המסך יופיע חלון שבמרכזו לחצן עגול שעליו אתם אמורים ללחוץ כאחוזי טירוף בזמן שנמדד לכם. בניגוד למשל לגוגל, שידועה בהטמעת משחקים סודיים בפלטפורמת החיפוש שלה, בוולט הגדילו לעשות כך שאם תתמידו במשחק הסודי ותשתפרו גם תזכו להנחות והטבות עבור השירות. ככל שתלחצו כך תגדילו את הסיכויים לזכות בהטבה של משלוח בסיסי ללא תשלום לפעם הבאה. המשחקים קיימים באפליקציה גם בשלוחה הגלובלית, אבל תפסו למעשה רק בארץ, כך מספרת דניאל, מנהלת שיווק בחברה. ״בחודשים האחרונים אנשים נהיו בטירוף על זה , עושים תחרויות מצלמים שולחים לנו ומעלים לאינסטגרם״

איך נולד הרעיון?
״לפעמים רעיונות שיווקים טובים מגיעים דווקא מהמקום הכי פחות צפוי. זה קרה ממש במקרה, אחד מהמתכנתים בפינלנד הבחין שבזמן שאנשים מחכים למשלוח הם לוחצים על השעון ועל המסך והציע לעשות משהו נחמד עם המידע הזה ולכן הוסיף את הפיצ׳ר. זו הייתה תוספת ספונטנית וכייפית. בארץ זה נהיה ממש טירוף, אבל עכשיו לאור התאוצה שזה צובר אנחנו מנסים להוסיף אפילו עוד שלב ולפתח את המשחק. בסניף הראשי של החברה מאוד הופתעו מההד שנוצר לגבי זה, אבל אני לגמרי מבינה למה אנשים נתפסו. גם אני מאוד אוהבת את המשחק ויש דיבור על כך שאולי יפתחו שלבים נוספים בעתיד.״

משלוח חינם זה גם תמריץ טוב.
"לא הייתי אומרת שזו הסיבה כי בהתחלה השחקנים לא יודעים מה יקרה אם הם יצברו עוד לחיצות, וזה גם הפתעה, שבאפליקציה אחרי 65 לחיצות פתאום מופיע להם שהם זכו במשלוח חינם, זה מגשים את החזון של החברה ליצור חוויית לקוח יותר טובה, פחות טכנית, יותר מותאמת לצורך של המשתמש, וזה פשוט מוכיח את עצמו".