תקלה עולמית בשרתי וולט: האפליקציה קרסה, המשלוחים נעצרו

ואפילו לא צריך לחכות לשליח. שליח וולט (צילום: שאטרסטוק)
ואפילו לא צריך לחכות לשליח. שליח וולט (צילום: שאטרסטוק)

מעט לפני השעה 17:00 קרסה האפליקציה של וולט ומאז נתקלים המשתמשים בשלל מסכי תקלה ומבלי יכולת להזמין משלוחים. בספטמבר קרסה האפליקציה למשך שעות ארוכות ואלפי תל אביבים נכנסו לטראומה. הפעם תוקנה התקלה תוך כשעה

****עדכון 18:00 – התקלה תוקנה, האפליקציה שבה לעבוד והאפוקליפסה שוב נמנעה ברגע האחרון. תודה סופרמן!

משתמשים ברחבי העולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלה גורפת באפליקציית המשלוחים וולט, במסגרתה המסעדות אינן מופיעות באפליקציה, לא ניתן להזמין דרכה ואף לא ליצור קשר עם שירות הלקוחות. מאז השעה 16:45 בקירוב לא ניתן להתחבר לאפליקציה, ומי שמנסה בכל זאת מקבל את האיור הנאה המצ"ב כאן למטה או עיגול כחול שמסתובב ומסתובב באופן בלתי מספק לחלוטין.

סליחה, תקלה. וולט (צילום מסך: Wolt)
סליחה, תקלה. וולט (צילום מסך: Wolt)

טיב התקלה עדיין אינו ברור, אולם בשלב זה מסתמן כי לא מדובר בתקלה נקודתית של השירות בישראל, כי אם בתקלה גלובלית של האפליקציה. כזכור, בחודש בספטמבר האחרון קרסה האפליקציה פעמיים והושבתה לשעות ארוכות, מה שגרם לטראומה קשה בואכה תחושת אפוקליפסה לתל אביבים רבים.

התגובה הציבורית לתקלות בוולט מעידה על עומק הכניסה של האפליקציה לחיינו, עד כי קשה לדמיין את החיים בלעדיה. אבל הנה, לפחות לכמה שעות לא צריך לדמיין. בתקלה הגדולה הקודמת של וולט חלפו שעות ארוכות בטרם חזר השירות לעצמו, נראה כמה זמן זה יקח הפעם. עדכונים יבואו במקרה הצורך.