הצעד הנכון: רשת ווק טו ווק מגיעה לתל אביב

עד סוף דצמבר מתכנן היזם לפתוח שני סניפים בעיר ומבטיח להציע רמת מחירים נמוכה מהמקובל

WOK TO WALK
WOK TO WALK
30 באוגוסט 2017

האם מחירי המוקפץ בעיר עתידים לצנוח? הרשת הבינלאומית ווק טו ווק (WOK TO WALK) תגיע לתל אביב עד סוף השנה האזרחית עם בשורה תקציבית. עד סוף דצמבר מתכנן זכיין הרשת בארץ, ניר מעתוק, לפתוח שני סניפים בשטח 50-70 מ"ר בתל אביב; אחד בפינת חשמונאים וקרליבך והשני ברוטשילד-נחלת בנימין, צמוד לתמרה.

WOK TO WALK: מקפיצים
WOK TO WALK: מקפיצים

WOK TO WALK הוקמה על ידי האחים בועז וליאור שוויצר, שמחזיקים גם ברשת פלאפל מעוז באירופה, בשנת 2004. כיום מונה הרשת 82 סניפים ב-15 מדינות, ואף פעלה תקופה קצרה בארץ בשנת 2007. הרשת מתמחה במנות מוקפצות שמוכנות לעיני הסועדים על פי בקשתם.

הזכיין בארץ, ניר מעתוק, הוא גם הבעלים של רשת צ׳וקה המחזיקה ב24 סניפים בקניונים ומתמחה באוכל אסייתי. לצורך פתיחת ווק טו ווק בארץ נסע מעתוק עם שף הרשת הישראלית כדי להביא טבחים מסין.

WOK TO WALK: שימו לי מהכל, בבקשה
WOK TO WALK: שימו לי מהכל, בבקשה

הכנה ברגע ההזמנה ומחירים נמוכים

הקונספט של ווק טו ווק הוא של חומרי גלם טריים חתוכים, הפרושים בוויטרינה, והסועדים מחליטים בעצמם על הרכב המנה. מעתוק מסביר שרשימת חומרי הגלם זהה לאירופית וכך גם המחירים המתורגמים מיורו לש"ח. מכיוון שהלקוחות מחויבים בהתאם להזמנה, פירוש הדבר שמי שיאכל נודלס עם אטריות יחוייב רק ב-25 ש"ח, ומי שיבחר להוסיף בייקון, עוף, ו/או סינטה יחוייב עבור כל תוספת בנפרד, ויוכל להגיע עד לכ-50 ש"ח.

מספר מקומות הישיבה בסניפים התל אביביים יהיה מצומצם מאוד, ולכן אין מוצרים נלווים כמו קינוחים או משקאות אלכוהוליים. המטרה, אומר מעתוק, היא למכור בעיקר לטייק אווי. בהמשך ייתכן שייפתחו סניפים גדולים יותר, ולוקיישנים נוספים בדזינגוף ובאבן גבירול כבר נבדקים.

הסניפים שיפתחו מחוץ לתל אביב עתידים כנראה להיות כשרים. מעתוק מסכם: "אני נמצא בענף הרבה שנים, וכיום אנשים מחפשים אוכל טרי וזול. לשם הולכים כל השפים, ולשם הולך הענף. ווק טו ווק בדיוק נותנים מענה לדרישת הקהל לאוכל רחוב זמין וזול".