וויז קאליפה מגיע להופעה ראשונה בישראל

הראפר הסטלן מפיטסברג יקפוץ להופעה ב-Live Park בראשל"צ לקראת סוף יוני בליווי להקה חיה. אז כמה יעלה לראות את הראפר הפופולרי?

ויז קאליפה
ויז קאליפה
30 במרץ 2016

ראיתם אותו מעשן בצבעי שחור וצהוב, מעשן עם סנופ דוג, מעשן עם אמבר רוז ומעשן ב"מהיר ועצבני 7" לזכרו של פול ווקר, אבל עכשיו תוכלו לראות אותו מעשן גם בראשון לציון. הראפר הפופולרי צפוי להגיע להופעה ראשונה בישראל שתתקיים בתאריך 25.6 ב-Live Park בראשון לציון. את ההופעה מביאים חברת ההפקה 3A Productions, שהביאה לישראל בעבר את Suede ו-Incubus. מחירי הכרטיסים ינועו בין 289 ש"ח (לדשא) ל-399 ש"ח (גולדן רינג). לרכישת כרטיסים הכנסו לאתר.

וויז קאליפה (קאמרון תומאז), שגדל בעיר פיטסברג, החל את עם אלבום עצמאי ראשון בגיל 19, אך רק לאחר כ-5 שנים זכה לפריצה הראשונה שלו, עם הלהיט "Black and Yellow", שהיה מוקדש לצבעי קבוצות הספורט של העיר. קאליפה סומן במהרה כממשיך דרכו של הראפר הסטלן של סנופ דוג, עם טוויסט מעט יותר עדכני ופופי, ואף יצר יחד עם הראפר הותיק אלבום משותף, שגם לווה בקומדית סטלנים למהדרין. בשנת 2014 שוחרר שירו "See you again" שהופיע בפסקול הסרט "מהיר ועצבני 7", הוקדש לזכרו של השחקן המנוח פול ווקר והפך ללהיט בסדר גודל עולמי.