השף ויקטור גלוגר עוזב את המסעדות הולה וקלואליס

השף המיתולוגי הודיע על הבשורה בעמוד הפייסבוק שלו. "בשלב הזה החלטתי שאני משנה פאזה. אני אוכל בריא ומבשל למשפחה"

קלואליס הכשרה. (צילום: אפיק גבאי)
קלואליס הכשרה. (צילום: אפיק גבאי)
4 בספטמבר 2019

"לאחר 18 שנים יפות ופוריות של עשייה משותפת במסעדות 'קלואליס', 'קלואליס הילטון תל אביב' ובמסעדת 'הולה', אני יוצא לדרך חדשה, אני רוצה להודות לשותפי ומאחל לכל אחד מאיתנו הצלחה!". כך כתב השף ויקטור גלוגר בעמוד הפייסבוק שלו. את מסעדת קלואליס הקים גלוגר יחד עם דודי זיו בשנת 2001 במתחם הבורסה ברמת גן, והיא נקראה על שם בנותיו של גלוגר, קלואה ואליס. 

השף ויקטור גלוגר (צילום: אפיק גבאי)
השף ויקטור גלוגר (צילום: אפיק גבאי)

גלוגר עלה מבואנוס איירס, למד בישול בצרפת והיה השף הראשון של מסעדת "דלידג" והשף של "דגים 206". הוא ידוע בחיבתו לתושבי המצולות  ואף הכניס למסעדה חומרי גלם יוקרתיים כמו קוקי סאן ז'אק, לובסטרים ולנגוסטינים מניו זילנד. בשנת 2015 נפתחה קלואליס בגרסתה הכשרה במלון הילטון בת"א ואילו המסעדה המקורית נסגרה לפני כשנתיים. במקביל לסגירה פתח גלוגר יחד עם זיו את מסעדת "הולה". 

לפי השף גלוגר, הפרידה נעשית ברוח טובה: "סיימתי פרק מאוד חשוב בחיי, בגיל 61 יש לי מלא מרץ. לא החלטתי מה אבל אני יוצא לדרך חדשה. אני קורא המון, פוגש אנשים ונהנה מהנכדה שלי. כל הנושא הוא נושא פשוט, זה לא מיצוי, אני מאוד אוהב את מה שאני עושה ואני לא קופץ ממקום למקום. השותפים שלי ממשיכים להפעיל את שתי המסעדות. בראש השנה אהיה שם בשולחן עם החברים ועם השותפים. העבודה מאוד חשובה אבל המשפחה, העבודה והחברים לא פחות. ויתרתי המון כדי להיות במסעדה. הרבה פעמים ויתרתי על ארוחות וחגים. בשלב הזה החלטתי שאני משנה פאזה, הורדתי 10 קילו, אני אוכל בריא ומבשל למשפחה".