זה זמן הטיפוח: שלושה מוצרי טיפוח לשדרוג המראה

שלושה מוצרים חדשים על המדף שאת לא חייבת, אבל את רוצה

סדרת אבסולוט ריפר ליפידום. לוריאל פרופסיונל.
סדרת אבסולוט ריפר ליפידום. לוריאל פרופסיונל.
11 בדצמבר 2014

עיניים שלי

כולנו כבר יודעות שמסקרה היא עניין חמקמק: עם טובה את נראית כמו פאם פאטאל, עם רעה את נראית כמו ג'אנקי על ספסל. אחת דנדשה וטובה מאוד שמשלבת עיצוב מרשים, מברשת נוחה ותוצאה מהממת היא המסקרה של ז'יבנשי – Noir couture volume. מעבר לעובדה שהיא הסיכוי היחידי של רובנו לאחוז במוצר כלשהו של בית האופנה (היא לא זולה במיוחד, אבל תשוו אותה לפריט לבוש של המותג וראו איזה פלא – היא נראית במחיר פיצוחים). המברשת הגלית של המסקרה מותחת ומפרידה את הריסים, וסיביה השחורים צובעים את הריס (גם את הקצר ביותר) לכל אורכו. החומר כולל גם קרטין, שמעניק נפח לריסים והופך את העיניים שלך לפקוחות גם כשאת משוועת לשנת צהריים.
215 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

מסקרה Noir Couture Volume. מבית ג'יבנשי. מחיר-161
מסקרה Noir Couture Volume. מבית ג'יבנשי. מחיר-161

הטופ מודל הבאה

אם גם אתן הולכות על רוטשילד כאילו זכיתן בעונה האחרונה של "אלנבי'ז נקסט טופ מודל", הרי לכן שיתוף פעולה שתפור עליכן: חברת מאק חברה לדוגמנית העל האיקונית של האייטיז ברוק שילדס בקולקציית איפור במהדורה מוגבלת. מה שבשיתוף הפעולה עם ריהאנה בא לידי ביטוי בקולקציה מלאת ברונזרים, זהובים וליפסטיקים בגוונים זועקים, אצל שילדס הפך רגוע יותר כיאה לאישה נוטפת סטייל שלא מאמינה בבניות ציפורניים, בהלחמות ריסים ובהשתנה על הקהל בפארק הירקון. לי יש כבר שבועיים שפתיים של שילדס (או ככה משקרים לי) משכות הליפסטיק המשגע שהושק במסגרת הקולקציה בכתום־אדום בהיר – צבע קצת קיצי, אבל אפשר לחשוב איזה חורף יש פה.
124 ש"ח, להשיג ברשת MAC

שפתי ברוק שילדס. 124 ש"ח
שפתי ברוק שילדס. 124 ש"ח

פיצול אישיות

אחרי הקיץ ששרף את חיינו, העונה הקרה היא זמן מעולה לשיקום נפשי ופיזי. בנפשי אין לי טיפים, לצערי, אך אם נתייחס למשפט הזן המפורסם "השפיות מתחילה מהשיער" הרי שהסדרה החדשה של לוריאל פרופסיונל היא השרינק שלנו לחורף. החברה השיקה את סדרת אבסולוט ריפר ליפידיום לטיפוח משקם ומתקן, המיועדת לשיער פגום ומועשרת בתרכובת ליפידיום – Lipidium Complex – המשקמת ומתקנת את סיב השערה ומעניקה לשיער מראה רך, חלק ובריא. הסדרה (המעולה!) כוללת שמפו (135 ש"ח), מסכה (201 ש"ח), קרם הזנה לשימוש עם מייבש שיער (107 ש"ח) והמוצר האהוב עליי – סרום עם ריח משכר שבמריחה על קצוות השיער הופך אותך לפרסומת לשמפו (135 ש"ח). ברכה על ראשכן.
להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל בלבד

[tmwdfpad]