מצביעות ברגליים: הגרביונים שיעשו לכן וואו בלב

גם מהמם, גם מחמם: הגרביונים המעוצבים של זוהרה הן זריקת הצבע ההכרחית לחורף אפרפר

גרביונים של זוהרה. צילום: רותם לבל
גרביונים של זוהרה. צילום: רותם לבל
5 בדצמבר 2018

כמו עוד הרבה דברים טובים אחרים, גרביונים צברו תאוצה בשנות ה־60 של המאה הקודמת. הם החליפו את קודמיהם המיושנים שנסמכו על ביריות, ומאז הם שבים מדי חורף באותה צורה פחות או יותר, אבל לא תמיד באותו הצבע.

גרביונים של זוהרה. צילום: רותם לבל
גרביונים של זוהרה. צילום: רותם לבל

אי לכך ובהתאם לזאת, אחת הווריאציות המרגשות ביותר שזמינות עבור הצרכנית העונה הם גרביונים אדומים, עם או בלי עיטורים, למשל אלה של Zohara. חוץ מהרבה אדום, הקולקציה האחרונה של המותג מתחלקת לארבע חטיבות: מקסימליזם אופנתי, עם צבעוניות עמוקה ועזה; אייקונים מעולם הרוק, עם הדפסים של ברקים, לוגואים, מילים של שירים וביטויים שונים בצבעוניות של שחור וצבע גוף; סגנון קולג', עם הרבה משבצות ופסים בצבעים חזקים; ופופ ארט, גרביונים בצבעוניות חזקה עם איורים מתקתקים ואסתטיקה עיצובית השאובה מחיי היומיום.

דנה רפופורט, הבעלים והארט דיירקטורית של Zohara, אומרת: "קמפיין הגרביונים שלנו לחורף 2018 הוא בסימן אהבה עצמית, והוא בא להראות שיופי הוא דבר ורסטילי. לכם בחרנו להציג בו מגוון של נשים עם מבני גוף שונים, כולן לובשות את אותם הגרביונים. בין המצולמות בקמפיין: ריי שגב, מור קציר, פיי ג'קיטה, ניצן קרסיץ, אלה אטיאס ומרטינה קודלובה".

50־100 ש"ח
דיזנגוף 255 תל אביב
TLV Fashion Mall, חשמונאים 96 תל אביב