זיעה בהתאמה אישית

החורף אולי עוטף אותנו בשכבות עודפות של בד, אך אין זה אומר שעלינו להתנוון כליל. אספנו עבורכם אימונים אידיאליים. איזה אימון יושב עליכם בול?

5 בנובמבר 2014

להיפראקטיביים: איגרוף

הבוס כועס, הקולגה את המצב רוח הורס ובן הזוג סתם מבאס? את האגרסיות המיותרות תוכלו לנתב למקום נכון – זה שיוצר גם טוסיק חטוב, בטן שטוחה ושרירי ידיים מרשימים. באימוני האיגרוף של המתאגרף הנודע (והחתיך!) מרחב מוהר תוכלו להתפרע על שקי איגרוף מבלי להתנצל – ככל שאתם יותר עצבניים ככה תהיו תלמידים יותר מצטיינים. האימון כולל חימום ארוך, סשן איגרוף עצבני ותרגילי בטן וישבן לקינוח. אוי, כמה זה טוב!

מוהר בפיור (צילום: יולי גורודינסקי)
מוהר בפיור (צילום: יולי גורודינסקי)

ימי שלישי (20:00) ושישי (13:00) במועדון הפיור, בן יהודה 177 תל אביב

 להרמוניים: יוגה

אם אתם לא בקטע של כיסוח אלא דווקא בעניין של התכנסות עמוקה, נשימות ועבודה על שרירי הליבה העמוקים לצד הרגעת הנפש, אימון יוגה הוא האופציה הראויה עבורכם. ולא סתם יוגה – יוגה על גלשן סאפ! כן, שמעתם נכון: הטרנד החם נכון להיום (גם בחורף) הוא יוגה בלב ים, כשהסאפ מאלץ אתכם לא רק לתרגל נשימות ותנועות מדויקות, אלא גם לעבוד על שיווי המשקל (אחרת חבל על הפן). התרגול בלב ים מוסיף שלווה ואפשרות למדיטציה, והקבוצות הקטנות מבטיחות כי תצאו לא פחות ממרוצים ומרוצות.

סאפ יוגה. צילום: יורם כהן
סאפ יוגה. צילום: יורם כהן

ימהיוגה, מועדון לב הים חוף הילטון תל אביב

לאתלטים: קרוספיט

הקרוספיט כבר אינו חדש בשוק האימונים: הוא השתלט על העיר וסביבתה כאש בשדה קוצים, ואם ראיתם בעישון ליל חבורת ויקינגים וויקינגיות רצות לאורך הכביש עם כדורי כוח מעל לראש – מדובר במתאמני קרוספיט. מדובר באימון פונקציונלי שמתמקד בהנעת הגוף תוך שימוש בתנועות טבעיות ובעבודה על קבוצות שרירים רבות ככל האפשר. הקרוספיט שם דגש על תנועה רציפה ומשתנה בעצימות גבוהה, כך שנעשית עבודה על כל עשרת מרכיבי הכושר הגופני: סבולת לב־ריאה, סבולת שריר, כוח, כוח מתפרץ, מהירות, זריזות, גמישות, דיוק, שיווי משקל וקואורדינציה. וכפי שזה נשמע, מדובר באימון לא קל, כזה שלא מתאים לעצלנים. מצד שני, גוף חטוב עד הקיץ מובטח!

כמו מחתרת סובייטית. אורן שניידר מאמן בקרוספיט העיר הלבנה
כמו מחתרת סובייטית. אורן שניידר מאמן בקרוספיט העיר הלבנה

קרוספיט העיר הלבנה – גרשון שץ 6 תל אביב, קרוספיט תל אביב – הירקון 167 כיכר אתרים, קרוספיט הדר יוסף – בכר שלום שטרית 10 וקרוספיט הרצליה – הרב קוק 101 הרצליה

לקרייריסטים נטולי הזמן: אימוני יוטיוב

כן, מה ששמעתם. אימוני היוטיוב הם הדבר הכי חם וממכר כרגע בזירת הזיעה, עם מנטורים רציניים שמשקיעים את כל זמנם, הונם ומרצם לבנייה, צילום והעלאת סרטונים סופר מקצועיים עם מיטב האימונים. בין אם מתאים לכם אימון בטן בן עשר דקות, בין אם אתם בקטע של אימוני אירובי קטלני בן שעה ובין אם אתם מחפשים אימון איכותי ואפקטיבי שלא דורש שום אקססורי מלבד מזרן ומוטיבציה – היוטיוב יספק לכם את האימון המדויק עבורכם. ניסינו, זה עובד, זה ממכר וזה בעיקר מוכיח שאין תירוצים ושתמיד אפשר להקים את הישבן מהספה.

אימונים ששווה לעקוב אחריהם ביוטיוב: fitness blender, Rebecca-Louise ו-X-HIT

למשקיענים: אימונים אישיים

לפעמים כל מה שצריך זה מאמן או מאמנת שיעמדו עלינו, יצעקו עלינו ויכריחו אותנו, פיזית, להזיז את הישבן. אם אין לכם מוטיבציה לגרור את עצמכם החוצה לכל אחד מהאימונים שהצענו אך אינכם מעוניינים לסיים את החורף במרקם של חמאת בוטנים – אין מנוס אלא לקחת מאמן אישי. היתרונות הם אינסופיים: מדובר במישהו שמגיע אליכם עד הבית או קובע איתכם בחוץ בזמן שמותאם ללו"ז שלכם, האימון מותאם למטרות שלכם ואתם מקבלים יחס של מלכים. החסרון: יקר באופן יחסי לשאר האימונים, וקחו בחשבון שבשביל להתחטב ומהר דרושים מינימום שני אימונים בשבוע.

אתר למציאת מאמן אישי

item footer 590X100