זמן קסם: שעות אחר הצהריים עם הילדים שלכם הולכות להשתנות

איך מקפיצים את הגדולה לג'אז ואת הקטן לג'ודו ועושים יוגה בבת אחת? הקאנטרי הקהילתי חשמונאים עושה את זה בשבילכם

קאנטרי חשמונאים. צילום: יח"צ
קאנטרי חשמונאים. צילום: יח"צ
10 במאי 2018

תוכן שיווקי

אנחנו לא מצליחים לחשוב על הרבה דברים שמבאסים יותר מסבב חוגים. אתם יוצאים מהעבודה ישר לבית הספר של הילדים, אוספים אותם, חוזרים הביתה, מפזרים אותם כל אחד בחוג שלו, נתקעים בפקקים, אוספים אותם, מכינים להם ארוחת ערב, ורק אז, במקרה הטוב, מצליחים לצאת לשעה תמימה של זמן לעצמכם ומתרגלים נשימות ביוגה. אנחנו יודעים, זה קשה, אבל גם לכם מגיע זמן פנוי.

חוגים היא כבר לא מילה מפחידה. צילום: יח"צ
חוגים היא כבר לא מילה מפחידה. צילום: יח"צ

איך עושים את זה? למקבל ולתעל. קאנטרי חשמונאים, הפרויקט השאפתני של עיריית תל אביב־יפו הממוקם בלב העיר, כבר צד את עינינו עם פתיחתו לפני כחמישה חודשים. המתחם ששם לו למטרה להיות המוקד הקהילתי/חברתי של לב העיר עומד במשימה בהצלחה ומאפשר לתל אביבים מכלל הגילים למצוא מענה לפעילות קהילתית וחברתית, כל אחד באופן המותאים לגילו ולתחומי העניין שלו. המרחב האורבני המתפרש על 8,000 מ"ר וארבעה מפלסים נותן פתרון יצירתי וחדשני לצורך של תושבי מרכז העיר שהיו רגילים לטייל צפונה או דרומה כדי לקבל את השירותים שהוא מציע. מכון כושר חדשני, ארבע בריכות, מתחם ספא ופעילויות לכל המשפחה מתכנסים למתחם מעוצב שמגלם בתוכו את כל מה שאנחנו אוהבים במרכז העיר, בלי שנצטרך לעזוב אותו.

עם יותר מ־130 שעות שבועיות של חוגים, נראה שקאנטרי חשמונאים הוא בהחלט הדרך להפסיק לטייל שעות ברחבי העיר רק כדי לקחת את הילדים לחוג ולפספס את הזמן השבועי שלכם לעצמכם. בזמן שהילדים שלכם לומדים בלט, אמנות, תיאטרון או כדורסל בקומת הילדים, אתם יכולים לפנק את עצמכם בזומבה או בפילאטיס או פשוט לתת עבודה בחדר הכושר. יותר מכך, גם אם מדובר בפעילות ליום הולדת, פעילויות בזמן החגים, אירועים תרבותיים או כל אירוע חברתי אחר, הקאנטרי כנראה ייתן לכם פתרון.

הקאנטרי כנראה יתן לכם פיתרון. צילום: יח"צ
הקאנטרי כנראה יתן לכם פיתרון. צילום: יח"צ

 

מתחם הבריכות בקאנטרי חשמונאים. צילום: יח"צ
מתחם הבריכות בקאנטרי חשמונאים. צילום: יח"צ

המשימה שלקח על עצמו הקאנטרי – להיות מוקד בילוי למשפחות – זולגת הרבה מעבר לגבולות הפעילויות הגופניות שהוא מציע. סדנאות והפעלות לילדים, שעות סיפור, הרצאות למבוגרים על כל מה שתרצו, ממשפחה והורות לתרבות ומדינה, ופעילויות לגיל השלישי – כל אלה הופכות את המקום למתחם שבאמת סוגר את כל הפינות לזמן הפנוי שלכם. בקיצור, שעות אחר הצהריים הפכו ברגע זה להרבה יותר אטרקטיביות לכולם.

חדר הכושר בקאנטרי חשמונאים. צילום: יח"צ
חדר הכושר בקאנטרי חשמונאים. צילום: יח"צ