זרקנו קצת אורות כריסמס

עם קצת השקעה, יצירתיות ותושייה, גם הקירות המתפוררים שלכם ייראו מיליון דולר

צילום: איליה מלניקוב
צילום: איליה מלניקוב

פונפונים

פונפונים יוצרים אפקט דומה לגוף תאורה שתלוי מהתקרה, רק שבניגוד לכאלה – הם הרבה יותר זולים, ואם הם נופלים לאורח על הראש – סביר להניח שהוא לא יתבע אתכם. אם יש לכם זמן וסבלנות תוכלו להכין אותם לבד, אך גם ניתן לקנות אותם גם מוכנים (32 ש"ח ליחידה).

שחור

בין שמדובר במסיבת יומולדת, מסיבת רווקות או ערב לקולגות – ברגע שבו תשלבו את הצבע השחור תקבלו אפקט בוגר ומתוחכם יותר. בלונים שחורים, כלים שחורים ומפת שעוונית לשימוש רב־פעמי ייתנו את הטון ויזכירו לכולם שאת התיכון כבר סיימתם, גם אם אתם עדיין מכורים להלו קיטי. (בלוני הליום רגילים – 4.5 ש"ח ליחידה, בלוני הליום כוכבים – 19.9 ש"ח ליחידה, שעוונית משובצת – 20 ש"ח למ"ר).

שופינג

החלק הכי כפי בעיצוב מסיבת הבית הוא שופינג האביזרים שבו תלקטו  אביזרים שמחים ותוכלו להרגיש כמו נערת בתמצווש. הילולה, היא החנות הוותיקה וכנראה גם המקצועית ביותר לציוד מסיבות. (הגנים 32, קרית שאול), ברחוב כפר גלעדי יש שפע של חנויות המציעות צעצועים וציוד למסיבות במחירי סיטונות. כדורי דיסקו, סרטים, שטויות לרחבה, זיקוקים, נרות ושאר פריטים שישדרגו את הבית ויעשו שמח לאורחים. (היזהרו מכלות עצבניות). בשוק הכרמל פרושות ברחבי השוק שלל חנויות לכלים חד־פעמיים, חנויות לאביזרים וכמובן דוכני ממתקים מרהיבים. כאן תמצאו מפיות מגניבות, סרטי קישוט מנצנצים, אביזרים לקישוט עוגות ושפע של ממתקים. ברחוב נחלת בנימין וברחוב החלוצים (בחלק שבין דרך אילת לרחוב פרנקל) יש מגוון עצום של כלי מטבח וכלי בית – כוסות קוקטייל מזכוכית במחירי סיטונות, כלי הגשה בסגנון וינטג' וסטוקים של כלי בישול שהמוכרים מתים להיפטר מהם. החלק המערבי של רחוב קינג ג'ורג' (מדיזנגוף סנטר ועד אלנבי) מלא בחנויות יצירה וחנויות "הכל בדולר" שבהן אפשר למצוא סרטים וקישוטים, כלי אחסון פשוטים, כלים חד־פעמיים ושטויות כיפיות במחירים נמוכים.

פרחים

כדי להשקיע בעיצוב עדין ולא אגרסיבי כדאי להרים טלפון לחנות הפרחים הקרובה. רוב חנויות הפרחים מספקות זרים לאירועים ויש להן את הידע להתאים פרחים לאופי החלל והאירוע. אפשר להזמין את אחד הפרחנים (לא נגענו, ככה קוראים להם) אליכם הביתה כדי שיבחרו זרים וסידורי פרחים בהתאם לחלל הדירה.

הפקה: רתם איזק

עיצוב: יעל זולטי, שר לוי ורוני אריאלי, מעצבות ובעלות המותג הילולה hillula.co.il

צילום: איליה מלניקוב