מעריצי "חברים"? זה הפרק שאתם חייבים להכיר

בריאיון למגזין וולצ'ר סיפרה מרתה קאופמן על הפרק שאוצר בתוכו את כל מהות הסדרה, וחשפה איזה סוג של איחוד בהחלט יכול להתקיים

סנטרל פרק (מתוך "חברים")
סנטרל פרק (מתוך "חברים")

הוי, "חברים". המתנה שלא מפסיקה לתת. עשר עונות של נוסטלגיה, בדיחות על-זמניות, אהבה וחברות, שממשיכות לייצר חדשות גם 25 שנה אחרי. הניוז הנוכחי נולד סביב השאלה: האם יש פרק של "חברים" שמצליח לאצור בתוכו את כל מהות הסדרה?

אם תשאלו את מרתה קאופמן, אחת מיוצרות הסיטקום, התשובה לגמרי חיובית. בריאיון למגזין וולצ'ר סימנה קאופמן את הפרק "The One With the Embryos" מהעונה הרביעית, ששודר בינואר 1998. "עבורי הפרק הזה באמת אומר הכל", אמרה קאופמן.

ההוא עם הטריוויה (מתוך "חברים")
ההוא עם הטריוויה (מתוך "חברים")

כזכור, בפרק הזה רייצ'ל ומוניקה מתערבות עם צ'נדלר וג'ואי כדי להוכיח איזה צמד מכיר את השני טוב יותר. רוס מכין את חידון הטריוויה האלמותי ההוא, והמנצחים זוכים בדירה המפורסמת. באותו פרק פיבי נכנסת להיריון עם השלישייה של אחיה ואשתו, אחרי הפרייה מוצלחת.

"יש בפרק הזה לב, הוא היה מצחיק, הוא היה רגשני", הוסיפה קאופמן. "עבורי מדובר באחד הפרקים האיקוניים".

כבר המון זמן שיש דיבורי איחוד סביב "חברים", אבל מי שאכל פייק ניוז אחד או שניים בחייו כבר יודע שזה לעולם לא יקרה. קאופמן מאותתת שהדבר היחיד שיש לו סיכוי להתרחש הוא איחוד לא מתוסרט, שבו ששת השחקנים ייזכרו יחד בדברים שקרו, ידברו על החוויות שלהם, על הפרקים וכדומה. "מאחורי דבר כזה אני בהחלט אעמוד", סיכמה קאופמן.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"