מפיקי "חברים" מגלים על איזה עלילות הם מתחרטים

מעריצי "חברים" היו מוותרים בשמחה על כמה סיפורים בסדרה, ועכשיו מתברר שגם המפיקים היו שמחים לשנות שני דברים במיוחד

הילדות של כולנו בת 25 (מתוך "חברים")
הילדות של כולנו בת 25 (מתוך "חברים")
15 בספטמבר 2019

אין שום סיבה להיות זבוב על קיר, אבל אם אין ברירה – כנראה שהלוקיישן שיצדיק את המשאלה המוזרה הוא חדר הכותבים של "חברים", שבקרוב תחגוג 25 שנה. קצת מספרים: "חברים" שודרה במשך עשר עונות, שהן 236 פרקים. בכל פרק היו שלושה קווי עלילה – סך הכל 708 סיפורים. חדר משוגעים.

כמו שיודעים כל חובבי הסדרה, לא כל קווי העלילה היו מוצלחים, חלקם אפילו שנואים ממש (היי ארמדילו החגים). כעת מתברר שגם המפיקים בפועל של הסיטקום לא תמיד אהבו את מה שיצא. בפאנל שהתקיים בפסטיבל הטלוויזיה בטרייבקה הודו מרתה קאופמן ודייויד קריין כי יש שני קווי עלילה שהם מתחרטים עליהם במיוחד.

>> ההוא עם הטריוויה: האם אתם מכירים את "חברים" יותר טוב מהדמויות?

הראשון הוא עם פיבי והסטוקר (בגילומו של דיוויד ארקט). בפרק הזה פיבי מגלה כי הסטוקר שלה בעצם התכוון לעקוב אחרי אחותה, ואיכשהו בסוף היא מתחילה לצאת איתו בתקווה שתוכל לגמול אותו מההרגל המטריד. "שכתבנו את החלק הזה הרבה פעמים כדי לגרום לו לעבוד", הסבירה קאופמן בפאנל.

ההוא עם הסטוקר המתוק (מתוך "חברים")
ההוא עם הסטוקר המתוק (מתוך "חברים")

החרטה השנייה שלהם היא העלילה שבה פיבי נדבקת באבעבועות רוח ומדביקה את היזיז שלה שמשרת בחיל הים (צ'ארלי שין), אותו היא רואה פעם באף פעם. "אני לא בטוחה שאבעבועות הרוח עבדו", הודתה.

ההוא עם אבעבועות הרוח (מתוך "חברים")
ההוא עם אבעבועות הרוח (מתוך "חברים")

כנראה שהשאלה הכי מתבקשת היא אם הם בעצמם עדיין צופים בסדרה, ומסתבר שזה קצת כמו לצפות בתמונות ילדות – נע בין חמימות בלב לבין קרינג' עצבני. "לפעמים אני רואה פרק וחושבת לעצמי, וואו, זה עדיין עובד! אבל בפעמים אחרות אני כזה, אוקיי, באמת? הלכנו עם זה?".

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"