מוזיקה שהיא סקס: בחרנו את 21 שירי הפופ הכי טובים של 2021

סיכום פופ
סיכום פופ

זו היתה שנה מוזרה ומעצבנת לפרקים, אבל היתה לנו מוזיקה טובה כדי להעביר אותה בטוורקינג. הבאנו לכם את המצעד האולטימטיבי עם כל מה שהיה לוהט בפופ, ועם בחירה מעניינת למקום ה-1

21. Elton John, Dua Lipa – Cold Heart (PNAU Remix)

ארבע קלאסיקות של אלטון ג׳ון, דואה ליפה והפקת דיסקו מודרנית – מתברר שזה מתכון מוצלח במיוחד לממתק מוזיקלי ממכר. הדואט גם הביא לזמר הוותיק מקום ראשון במצעד הבריטי – לראשונה מאז 2005.

20. Ed Sheeran – Bad Habits

השנה לקח אד שירן פנייה חדה אל עבר הדאנס-פופ שעשויה להפתיע לרעה בשמיעה ראשונה, אך עם מעט פחות ציניות מתגלה ככיף גדול. סירי, תוסיפי גם את Smalltown Boy ל-queue.

19. Lorde – Solar Power

שיר הפולקי הקיצי נשמע כמו ההפך המוחלט מחומריה הקודמים של לורד שאופיינו באווירה אפלה ודרמטית, והוא בדיוק מה שהיינו צריכים כדי להיכנס לצ׳יל השנה.

18. Silk Sonic – Smokin Out The Window

אינספור שבחים כבר נאמרו על שיתוף הפעולה של אנדרסון פאק וברונו מארס שגרם לרבים לתהות ״איך לא חשבנו על זה קודם?״. הסינגל השלישי מתוך אלבום הבכורה של הצמד מוסיף עוד עוקץ לסאונד המוטאון הנעים שמאפיין את הפרויקט.

17. Cardi B – Up

גם השנה הצליחה קארדי בי להוכיח שהיא המלכה הבלתי מעורערת של הראפ המיינסטרימי. השיר Up לא מאכזב ומצטרף לשורה מרשימה של להיטים שהצליחה הראפרית לספק מאז הפריצה הגדולה בשנת 2018.

16. Camila Cabello – Don’t Go Yet

הסינגל הראשון מהאלבום הקרב ובא של קמילה קאביו עבר מתחת לרדאר של רבים והיה רחוק מלשחזר את ההצלחה של להיטים כמו Senorita ו-Havana. למרות זאת, הזמרת זוהרת על גבי הפופ הלטיני והטרופי והתוצאה נהדרת.

15. Justin Bieber, Daniel Caesar, Giveon – Peaches

לטובת הסינגל החמישי מאלבומו האחרון של ג׳סטין ביבר גייס הזמר שני זמרי אר-נ-בי מוכשרים והציג צד בוגר ומתוחכם יותר מבעבר, כזה שכמעט גורם לנו לסלוח לו על שירים כמו Yummy הקשה מנשוא.

14. Saweetie, Doja Cat – Best Friend

שיתוף הפעולה של שתיים מהראפריות החריפות ביותר בימינו הפך ללהיט גדול ולמם אינטרנטי, וגם קיבל מועמדות לגראמי. כל זה כמובן בצדק, מאחר ומדובר בשיר ממכר ומרקיד שקשה לא להיכנע לו.

13. City Girls – Twerkulator

בשנת 2021 הסיטי גירלס עשו לשיר Planet Rock את מה שניקי מינאז׳ עשתה ל-Baby Got Back בשנת 2014. כמעט 40 שנה אחרי, קלאסיקת ההיפ הופ האלקטרונית משנת 1982 הפכה בחסות צמד הראפריות ללהיט ענקי ועכשווי.

12. Normani, Cardi B – Wild Side

האר-נ-בי של שנות התשעים המאוחרות נפגש עם ההיפ-הופ המודרני בסינגל המצויין של נורמני, שמקבל תוספת נחמדה אבל לא הכי הכרחית מקארדי בי. בכל אופן השיר המהפנט הוא מההברקות של השנה האחרונה.

11. Caroline Polachek – Bunny is a Rider

הזמרת קרוליין פוליצ׳ק פרצה בעולם האינדי-פופ לפני כשנתיים והשנה הוכיחה שיש עוד הרבה למה לצפות. הסינגל האחרון הוא קצבי כמו שהוא עדין ובין ההוצאות המיוחדות ביותר בשנה האחרונה.

10. Megan Thee Stallion – Thot Shit

מייגן דה סטאליון מוכיחה שהיא הרבה מעבר לטרנד בטיקטוק עם הסינגל הזה שהוציאה השנה. על בס מהיר ואגרסיבי נותנת מייגן את אחד הביצועים המרשימים ביותר שלה מה שגורם ל-Thot Shit להתעלות על כל חומריה הקודמים.

9. PinkPantheress – Just for Me

מעטים הם הדברים החיוביים שטיקטוק הביא לחיינו, והזמרת האנגליה פינקפנת׳רס היא ללא ספק אחד מהם. הזמרת שפרצה השנה בזכות האפליקציה הספיקה כבר לשחרר לא פחות משבעה סינגלים, והסינגל Just for Me שהופק על ידי מורה מאסה הנהדר הוא ללא ספק הטוב מביניהם.

8. Taylor Swift – All Too Well (10 Minute Version), (Taylor’s Version)

השיר All Too Well, שיצא במקור בשנת 2012, מעולם לא היה סינגל אך במשך השנים הפך לשיר המועדף על מעריציה, שגם שמעו על קיומה של גרסה ארוכה יותר שלא ראתה אור. כמעט עשור לאחר מכן, מגיעה הגרסה המלאה שהוקלטה מחדש במסגרת הריקליימינג שעושה טיילור על חומריה הקודמים. ההתבגרות בקולה ויכולת הסטורי-טלינג שלה הופכת את הגרסה החדשה והארוכה לאחד משיריה הטובים ביותר של הזמרת.

7. Doja Cat, SZA – Kiss Me More

האלבום Planet Her שהוציאה השנה דוג׳ה קט סיפק לנו השנה אינספור להיטים והפך את הראפרית, שהייתה עד לא מזמן בשולי הסאונדקלאוד, לכוכבת פופ איי-ליסטית מן המניין. הסינגל הראשון מהאלבום הוא פופ טהור, קיצי ומשובח, והתוספת של סזה היא בונוס משמעותי.

6. Chlöe – Have Mercy

סינגל הסולו הראשון של קלואי מהצמד קלואי x האלי הוא פצצת טראפ-פופ, כזו שהיינו רגילים לקבל מביונסה בשנים האחרונות. על הפקה מינימלית קלואי מספקת ביצוע קולי מרשים שנע בין שירה לראפ, מה שהופך את השיר לאחד מהבולטים של השנה האחרונה.

5. Adele – Easy On Me

יש את תעשיית המוזיקה, ויש את התעשייה של אדל. הזמרת לא מושפעת מאף טרנד והתחרות היחידה שלה היא היא עצמה. בסינגל הבכורה מהאלבום 30 אדל משחקת במגרש הביתי שלה כאשר הולכת על בלדת פסנתר נוספת. בשיר Easy On Me נשמעת אדל בשיאה, בטוחה יותר, עוצמתית יותר, ומצליחה להתעלות על מרבית חומריה הקודמים.

4. Charli XCX – Good Ones

לאחר שבשנים האחרונות המוזיקה של צ׳רלי XCX הלכה והקצינה עמוק אל תוך ההייפרפופ, בשיר Good Ones הזמרת הפתיעה בפניית פרסה משמעותית. הפעם הלכה צ׳רלי על פופ טהור בסגנון של העשור הקודם, מה שהתגלה כמהלך מרענן ומוצלח במיוחד.

3. Lil Nas X, Jack Harlow – INDUSTRY BABY

שנת 2021 הייתה ללא ספק השנה של ליל נאז. רבות דובר על המהפך שעשה בהיפ הופ אמריקאי ובכלל, כשהכניס את הקוויריות ללב המיינסטרים דווקא בז׳אנר עם הפרדה מגדרית ברורה. האלבום Montero הוכיח שהגימיקים והשערוריות גם מגובים במוזיקה ממש טובה. שיתוף הפעולה עם ג׳ק הרלו בהפקה משותפת עם קנייה ווסט הוא היציאה הטובה ביותר של הראפר עד כה, ואחד ההמנונים הגדולים ביותר של השנה הנוכחית.

2. Olivia Rodrigo – good 4 u

נדמה שבזמן שעצמנו עיניים רק לרגע, דור ה-Z כבר הספיק להצמיח לעצמו כוכבת פופ חדשה. אוליביה רודריגו הפכה בין לילה לנערת הפוסטר של הפופ הצעיר והעדכני, והלהיט הענק שלה good 4 u הצליח להחזיר לחיינו בגדול את ז׳אנר הפאנק-פופ.

1. Billie Eilish – Happier Than Ever

אפרופו פאנק-פופ ודור ה-Z – בילי אייליש שפרצה לחיינו לפני כשלוש שנים בזכות הדור הצעיר, כבר הספיקה להפוך לקונצנזוס בקרב צעירים ומבוגרים כאחד. אלבומה השני Happier Than Ever מגדיר מחדש את גבולות הפופ והמיינסטרים, ושיר הנושא מתוכו הוא לא פחות מיצירת מופת כאשר הופך ברגע מבלדה מהפנטת לפאנק-רוק מלודי ומפלצתי.