נשיקה משופמת: מצאנו את השיר שישכין שלום בינינו לרוסים

נטע, ליטל ביג והשפם. צילום: יח"צ
נטע, ליטל ביג והשפם. צילום: יח"צ

בצל הרוחות הרעות בין הרוסים לישראלים בעקבות זכייתה של לינוי אשרם בזהב (גו לינוי!), מתקיים מפגש פסגה בין נטע שלנו לאחד ההרכבים האהובים שם. וגם: בונוס מיוחד של נגה ארז, דה וויקאנד מתעלה ועוד. כל מה שלוהט בפופ

דה וויקנד עוצר נשימה

אי אפשר לומר בביטחון אם יהיה סגר או לא יהיה סגר, עם אפשר לומר בביטחון שהסינגל החדש של דה וויקנד הולך ללוות אותנו חודשים ארוכים. בשנים האחרונות הזמר צבר רזומה מרשים של להיטי ענק, ונראה שהסינגל החדש לא יוצא מהכלל. Take My Breath נשמע כמו גרסה משודרגת של Blinding Lights עם אקסטרה סינתיסייזרים, אקסטרה אדג׳ ואקסטרה אייטיז.

נטע עם שפם

מי מכם שטרם זכה להכיר את ליטל ביג מוכרח לעשות זאת בהקדם. הלהקה הרוסית הייתה אחת מההבטחות הגדולות ביותר של אירוויזיון 2020, והשיר שלהם Uno הפך ללהיט אף על פי שהתחרות התבטלה בסופו של דבר. כעת מלכי הביזאר של רוסיה פנו למלכת הביזאר שלנו, הלא היא נטע ברזילי, והנחיתו עלינו שיר וקליפ שמילים לא יכולות לתאר.

בונוס מיוחד מנגה ארז

נגה ארז משחררת שיר בונוס לאלבומה האחרון KIDS. עד לאחרונה השיר היה זמין למעגל מצומצם של מעריצים אך כעת הוא עולה באופן רשמי עבור כולם. השיר המהפנט נקרא Sunday, וארז סיפרה שהקליטה אותו בשלבים המוקדמים של העבודה על האלבום.

ליידי גאגא מרגיעה

אחרי תקופה אלקטרונית וגאגאית במיוחד, ליידי גאגא חוזרת לטייק שני של ג׳אז. בשבוע שעבר הכריזה הזמרת על אלבום ג׳אז שני יחד עם טוני בנט האגדי, שמגיע כהמשך לאלבומם הראשון יחד שיצא בשנת 2014. האלבום הוא מחווה לכותב והמלחין קול פורטר, והסינגל הראשון הוא קאבר לאחד משיריו משנת 1939.

לידור סעדיה לוקח את תל אביב

כחודשיים לאחר יציאת סינגל הבכורה הנהדר ״כלום״, אמן האינדי-פופ לידור סעדיה משחרר סינגל שני ומעניין בשם ״קח את תל אביב״. בדומה לסינגל הקודם גם כאן תמצאו פופ חלומי ושירה נעימה, רק שהפעם זה מגיע עם עוד לא מעט אדג׳.

שקל מרים בצ'יל עם אלבום חדש

הראפר-מפיק שקל משחרר אלבום שלישי בשם ״חסד עליון״ שכולל את הסינגל הראשון עם אותו השם ואת הסינגל השני והמדבק ״קחי אותי לסיני״. האזנה לאלבום תגרום לכם להרגיש על מחצלת בים עם שאכטה וצ׳יפס וזה נהדר. השיר ״רק מרים״ כבר מסתמן כאחת מנקודות השיא של האלבום.