תהיו קלילים איתה: האם אתם מוכנים לחזרה של אדל?

אדל. מתוך הקאבר של ווג. קרדיט: Steven Meisel, British Vogue
אדל. מתוך הקאבר של ווג. קרדיט: Steven Meisel, British Vogue

רוח סתיו נעימה מתחילה לנשוב, וזה בדיוק הזמן הנכון להתעדכן בכל מה שחדש ונכון ולוהט בפופ. יש לנו כאן קמבקים, איקונים, מוזיקה ישראלית וזרה בדיוק כמו שבא לנו. ובא לנו

11 באוקטובר 2021

1. הדיסקו של קיילי באפטר פארטי

מלכת הפופ האוסטרלית מתכננת בימים אלה השקת מהדורה מחודשת לאלבומה האחרון Disco, שתצא בחודש הבא. צפויים שיתופי פעולה מסקרנים עם אגדת הדיסקו גלוריה גיינור ועם הזמרת הבריטית ג'סי וור, בנוסף לרמיקס עם דואה ליפה שיצא בשנה שעברה. לקראת המהדורה המחודשת יוצא גם סינגל חדש יחד עם Years & Years שמכיל גם הוא מנה גדושה של דיסקו זוהר ומנצנץ.

2. אקו עולה על הגל

קהלים חדשים נחשפו לזמרת, ראפרית והמפיקה אקו בזכות השתתפותה בפסקול של הסדרה הפופולרית ״המפקדת״. כעת היא משחררת אלבום מרהיב בשם ״שנייה״ שמשלב היפ הופ, פאנק, אר אנד בי עם אווירת אולד סקול מענגת. יחד עם האלבום יוצא השיר ״כולם על הגל״ כסינגל יחד עם קליפ וחבל שרק אנחנו נהנה מזה.

3. עדי אולמנסקי קמה ברגל ימין

בתזמון כמעט מושלם כמה ימים לפני ״יום בריאות הנפש״ שחל אתמול, משחררת עדי סינגל חדש שכולו אופטימיות וטוב על הלב. הסינגל השיר הנהדר הוא טעימה ראשונה מתוך EP חדש של הזמרת והיוצרת שצפוי לצאת בחודש הקרוב.
4.

4. ג׳סי מליטל מיקס יוצאת לסולו

להקת הבנות ליטל מיקס סיפקה אינספור להיטים מאז הוקמה בגרסה הבריטית של אקס פקטור לפני כעשור. ג׳סי נלסון הייתה הראשונה שעזבה את ההרכב לאחר פרידה מתוקשרת ומלוכלכת בשנה שעברה. כעת היא משחררת סינגל בכורה חריף במיוחד יחד עם ניקי מינאז, ומוכיחה שהיא בהחלט יכולה להסתדר גם לבד.
5.

5. הראל סקעת עושה מה שבא לו

הזמר המצליח, האב הטרי ובעלו של סגן שר החוץ – הלא הוא הראל סקעת, משחרר סינגל חדש בשם ״בא לי״ שנכתב והולחן בזמן הקורונה. זהו הסינגל הראשון שהוציא לאחר ״אהבה נפשי״ עם עופר ניסים שיצא בקיץ האחרון והפך ללהיט. ״בא לי״ הוא שיר חצוף, קופצני ומלא בהומור שהופק על ידי המפיק המהולל ינון יהל.

6. העולם מתכונן לשובה של אדל

שש שנים שהרגישו כמו נצח עברו מאז אלבומה האחרון וההיסטורי של אדל ״25״. כעת כל מעריציה, ולא רק, עוצרים נשימתם לקראת אלבומה החדש שייקרא ״30״ ולקראת הסינגל החדש Easy On Me שצפוי לצאת ביום שישי הקרוב. במהלך שידור לייב באינסטגרם נתנה הזמרת טעימה מהשיר – והציפיות רק עלו.