רן דנקר זרק על עצמו שמלה. מי מעוניין להצטרף אליו?

השיר המושמע ביותר השנה. רן דנקר (צילום: יחסי ציבור)
השיר המושמע ביותר השנה. רן דנקר (צילום: יחסי ציבור)

חדשות בפופ במדור בינלאומי וסקסי הרבה יותר מהרגיל: שתי דיוות מקומיות מנסות את מזלן מעבר לים, הכוכב האוסטרלי (והיהודי!) בקליפ הומו ארוטי וייתכן שרן דנקר מוביל פה טרנד חשוב מאוד

19 באוקטובר 2021

נטע מציגה: נטע 2.0

נטע ברזילי שלנו, או Netta כפי שמכנים אותה מעבר לים, חשפה בסוף השבוע האחרון חוזה בומבסטי עם דיסני מיוזיק שכולל 4 אלבומי בינלאומיים. הסינגל הראשון CEO יצא בליווי קליפ מרשים ועתיר תקציב, ונשמע כמו מעין גרסה מעודכנת לשיר שהתחיל את הכל-Toy. גם בפנייתה לאמריקאים, נטע שומרת על הסאונד הייחודי שלה, עם קצת דרבוקות וכמה מילים בעברית, והתוצאה – וואו.

האם נועה קירל מוכרת קרח לאסקימוסים?

בעוד נטע רק התחילה את דרכה באמריקה הגדולה – נועה כבר עמוק בפנים. כעת קירל שלנו משחררת את הסינגל השני שלה שמגיע אחרי סינגל הבכורה Please Don’t Suck. השיר החדש נקרא Bad Little Thing והוא מאוד קצבי, מאוד אמריקאי ומספר אנשים הבחינו בדמיון קל ל-Shake It Off של טיילור סוויפט. בארץ התגובות נלהבות, אך נשאלת השאלה – האם הפיכתה של קירל לכוכבת פופ אמריקאית קלאסית באמת יכולה להיות בשורה מרעישה עבור האמריקאים עצמם?

רן דנקר משוויץ באאוטפיט חדש

כשהוא עוד רוכב על גל ההצלחה המסחרר של השנה האחרונה, משחרר היום רן דנקר סינגל חדש וראשון מאז הלהיט ״בית משוגעים״. השיר נקרא ״השמלה החדשה שלי״ ולוקח עוד צעד נוסף בגישה המרדנית והלא-מתנצלת שהתחילה בסינגל הקודם. בקליפ נראה דנקר רוקד בחופשיות בשמלה לשיר הדיסקו האלקטרוני ומבהיר שזה ״לא עניין של כבוד הרב, לא עניין של השופט״.

סטרומאה חוזר בהפתעה

כוכב הפופ הבלגי שהפך בשנית האחרונות לאהוב במיוחד בקרב הישראלים, מוציא סינגל ראשון לאחר תקופה ארוכה של שקט. הסינגל יצא במפתיע ללא הכנה מוקדמת ומגיע עם קליפ יצירתי ומרשים כמו שרק סטרומאה יודע לספק. השיר נקרא Santé (בעברית: בריאות), ועל מקצב בהשראה דרום אמריקאית שר על אלו שצריכים לעבוד בזמן שהאחרים חוגגים.

טרוי סיוון הוא מלאך, מותק

כוכב הפופ האוסטרלי (והיהודי! כן, אנחנו פרובינציאליים!) טרוי סיוון משיק קליפ מהפנט לשיר החדש שלו ״Angel Baby״. השיר נשמע כמו קלאסיקה מהאייטיז, כזאת שתוכלו לשמוע בסצנת סיום של קומדיה-רומנטית ישנה וקיטשית – וזה כיף גדול. הקליפ מציג ויז׳ואלים רומנטיים והומו-אירוטיים באווירת וינטג׳ שקשה להוריד מהם את העיניים.

קולדפליי וסלינה – השילוב שלא ידענו שאנחנו צריכים

קולדפליי, אחת הלהקות האהובות בארץ ובעולם בכלל, מוציאים את אלבומם החדש והתשיעי במספר Music of the Spheres. יחד עם האלבום מגיע גם דואט עם סלינה גומז שמושך לא מעט תשומת לב. השיר הוא בלדה רומנטית וחלומית כיאה לקולדפליי, וקולה העדין של סלינה משתלב באופן מושלם.

ואי אפשר בלי מילה על אדל

נדמה שכבר נאמר כל מה שיש לומר על סינגל הקאמבק של אדל שיצא רק בשישי האחרון וכבר מרגיש כמו קלאסיקה. השיר כבר הספיק לשבור שיאים כאשר הפך לשיר הכי מושמע בספוטיפיי אי פעם ביממה, ואם עדיין לא שמעתם אותו כנראה שאתם היחידים.