דוג'ה קט נותנת לכן לשלוט, אלה לי שרה לנתניהו. כל מה שלוהט בפופ

דוג׳ה קט. מתוך הקליפ
דוג׳ה קט. מתוך הקליפ

לסרט הכי מדובר של התקופה יש גם פסקול מרענן, הטראנסית פורצת הדרך מוציאה שיר חדש והזמרת המוכרת ששחררה שירים תחת זהות אנונימית - מסירה את המסיכה \\ כל מה שיפה וחדש ומקפיץ ועושה לנו טוב באוזן

דוג׳ה קט נותנת בוויז׳ואל

השיר Woman הפך במהרה לאחד מהשירים הפופולריים מהאלבום Planet Her של הזמרת-ראפרית, ועכשיו הוא זוכה גם לקליפ מרהיב שמכבד את המעמד. בקליפ ששואב השראה מ-Remember the Time של מייקל ג׳קסון מככבת הזמרת והרקדנית טיינה טיילור. בשיתוף פעולה יחד עם הארגון Girls Who Code מאפשרת דוג׳ה למפתחות צעירות ליצור גרסה אינטראקטיבית לקליפ באמצעות קוד.

קיד קאדי ואריאנה גרנדה מסתכלים למעלה

הסרט Don’t Look Up של נטפליקס עולה בסוף השבוע הקרוב ומעורר ציפייה רבה, בעיקר בגלל שורת הכוכבים המרשימה שלוקחת בו חלק. הקאסט כולל את לאונרדו דיקפריו, ג׳ניפר לורנס, טימות'י שאלאמה, מריל סטריפ, ג׳ונה היל וכריס אוונס. אל הקאסט הזה הצטרפו גם קיד קאדי ואריאנה גרנדה, שכבר שחררו את שיר הנושא מתוך הסרט – בלדת מיד-טמפו שנקראת Just Look Up.

הקוקוסים של קים פטרס יוצאים לאור

לפני שלושה שבועות עשתה הזמרת קים פטרס היסטוריה כאשר הופיעה בטקס הפרסים האירופאי של MTV והפכה לטרנסית הראשונה שעשתה זאת אי פעם. בהופעה היא חשפה לראשונה את הסינגל החדש שלה Coconuts, שיר פופי וקליל שמפתיע בעיקר משום שהוא קיצי למדי ולא בדיוק מסונכרן עם החורף שאנו עומדים בפתחו. כעת, ימים ארוכים לאחר ההופעה, פטרס סופסוף משחררת את השיר המלא לפלטפורמות הסטרימינג ומאפשרת לנו ליהנות ממנו כראוי.

 

כשאלה לי שרה על נתניהו

בעוד קים פטרס נתנה למעריציה להמתין שלושה שבועות מההופעה ועד היציאה הרשמית, אצלנו זו אלה לי שהמתינה לא פחות מ-3 חודשים מאז שהופיעה עם השיר ״פקה פקה״ בגמר הכוכב הבא האחרון ועד להוצאתו הרשמית לפני ימים ספורים. השיר בהפקת דור גל כולל כמה שורות נועזות, כמו ״מדברים עליי יותר מביבי״ ו״כולם רוצים לטעום את הפאפאיה״ על ביט רגאטון אלקטרוני, כאשר המסר הוא ברור – לאלה לי כבר לא אכפת ממה שאומרים עליה.

סזה עושה את זה רשמי

בחודש אוגוסט האחרון שחררה סזה שלושה שירים חדשים דרך חשבון סאונדקלאוד אנונימי. אחד מהשירים, I Hate U, עורר לא מעט עניין וזוכה כעת לשחרור רשמי בפלטפורמות הסטרימינג השונות. בחשבון הטוויטר שלה כתבה הזמרת: ״זה התחיל כניסוי בסאונדקלאוד, אבל כולכם ביקשתם את זה בסטרימינג – אז הנה זה״.