היא הגיעה עד לפסקול של גוסיפ גירל, ועכשיו חזרה לארץ

J.Lamotta, מתוך הקליפ
J.Lamotta, מתוך הקליפ

המדור שוב צובע את עצמו בכחול לבן עם כל הפופ המקומי שכדאי לכם לשמוע, והפעם עם דגש על כל מי שעושה לנו כבוד בחו"ל. כן גם נגה ארז בפנים

1. עוזאל – מערב פרוע

עוזאל הפך לאחת מהתגליות המעניינות ביותר של התקופה האחרונה כשפרץ עם הסינגל הקודם הממכר שלו ״שבועיים״, שהוא גם הסינגל הראשון שהוציא תחת יוניברסל ישראל. עכשיו הוא ממשיך לטייק שני ומבטיח עם ״מערב פרוע״ שנשמע בדיוק כמו השם שלו.

2. J.Lamotta – פירות

הזמרת והיוצרת רותם אלג'ם, הלא היא ג׳יי למוטה, חיה בשנים האחרונות בברלין וכבר הספיקה להוציא 3 אלבומים באנגלית. מחוץ לארץ הגיעה להישגים נאים עם כמעט 200 אלף האזנות חודשיות בספוטיפיי ושיר שהגיע לפסקול של גוסיפ גירל. לאחרונה חזרה לארץ והוציאה סינגל פופ-אר אנד בי ייחודי ומסקרן בשם ״פירות״, שמגיע מתוך אלבום שצפוי לצאת בקיץ.

3. רוני דואני, נונו – אדוני (SuperSet)

רוני דואני חזרה בהפתעה בשנה שעברה לאחר הפסקה ארוכה עם הסינגל ״צ׳יל״, אך בלי ששמנו לב גדל פה דור שלא זכה להכיר את רוני סופרסטאר שפרצה לפני כמעט שני עשורים. עכשיו לצעירים שביננו, וגם למבוגרים, יש הזדמנות לחזור אל שלושה מלהיטי העבר הגדולים שלה שמוקלטים ומופקים מחדש במסגרת EP שנקרא SuperSet. בתוכו כלול גם שיתוף פעולה עם נסיכת הפופ הטרייה נונו, שנידבה בית לגרסת 2022 של ״אדוני״.

4. Static & Ben El, 24kGoldn – Bella

סטטיק ובן אל שיחררו את השיר Bella בקיץ האחרון, ולמרות היותו ההוצאה הטובה ביותר של הצמד בחו״ל הוא לא זכה להצלחה מרשימה. השניים לא אמרו נואש ונותנים לשיר הזדמנות שנייה, כאשר מוציאים אותו מחדש יחד עם הראפר האמריקאי המצליח 24kGoldn שמוסיף עוד בוסט משמעותי של אנרגיה.

 

5. Noga Erez – INDUSTRY BABY

בחודש שעבר, לכבוד המצעד הבינלאומי השנתי של גלגל״צ ביצעו נגה ארז ואורי רוסו קאבר ללהיט של ליל נאז X ועשו זאת בצורה מופתית. הקאבר משך עניין רב ואינספור תגובות שהתחננו להוצאה רשמית שלו לפלטפורמות הסטרימינג. ארז נענתה לבקשות ומוציאה השבוע את הקאבר בצורה רשמית בגרסה משופשפת ומהודקת.

 

6. ואלרי חמאתי – מנגינה / אנא מאלט

עברו חמישה חודשים מאז שהגיעה ואלרי חמאתי למקום השני בגמר ״הכוכב הבא״, ונראה שהציבור ישראלי לא יהיה מוכן לתת לה ללכת לשום מקום בקרוב. חודשים ספורים לאחר סינגל הבכורה ״ככה לוותר״ מוציאה חמאתי שני סינגלים במקביל – את הבלדה ״מנגינה״ בעברית, ואת השיר הקצבי ״אנא מאלט״ בערבית. אין צורך לציין שאת חמאתי תענוג לשמוע בכל שפה. 

 

7. אביב גפן, אלה לי – ורוד מבריק

אחד משיתופי הפעולה המפתיעים שנראו כאן לאחרונה הגיע, בין נסיכת הפופ הצעירה לרוקסטאר הנצחי של ישראל. ״ורוד מבריק״, שכמובן נכתב, הולחן והופק על-ידי אביב גפן, לוקח את אלה לי למחוזות חדשים לגמרי – בוגרים יותר וחשופים יותר. הסינתיסייזרים הרבים והסאונד האייטיזי הביא רבים להשוות את השיר לחומרים של דוראן דוראן ודפש מוד, ואף לשיר Princess of China של קולדפליי.