רצינו לדבר על הסינגל החדש של נונו. אבל אז זה הגיע

צ׳רלי XCX ורינה סאווימה. מאינסטגרם
צ׳רלי XCX ורינה סאווימה. מאינסטגרם

כלומר, אנחנו עדיין רוצות לדבר עליו וגם על מה שתמיר גרינברג עשה שזה בכלל ואוו אבל יש לנו סדרי עדיפויות. בערך. אספנו לכן את כל מה שלוהט בפופ המקומי וגם בזה שלא (כי אנחנו גם בינלאומיות)

21 בפברואר 2022

1. תמיר גרינברג בבכורה

מאז זכייתו ב״הכוכב הבא״ תמיר גרינברג כבר הספיק למלא אולמות והיכלים באינספור הופעות סולדאאוט. זה הישג מרשים במיוחד עבור אמן שלא היה לו אפילו סינגל אחד בחוץ. הסטטוס הזה השתנה עם ״Better״ שיצא בשבוע שעבר, שיר פופ-רוק אופטימי עם סאונד שקשה להאמין שהגיע מישראל.

2. דאבל שי המבר 

יוצרת בולטת נוספת מהעונה האחרונה של ״הכוכב הבא״ היא כמובן שי המבר, שסחפה את הקהל עם שירים שכתבה והלחינה. כעת שניים מלהיטי ההופעות הגדולים והיפים ביותר שלה – ״נתתי אותי אל העיר״ ו״פעם את לילה״ – יוצאים באופן רשמי אל פלטפורמות הסטרימינג ועושים לנו נעים באוזן.

3. לאגם בוחבוט אין קונספט

לרגעים היה נדמה כי הפורמט של אלבום בתעשיית הפופ הישראלית הולך להיכחד לגמרי, אך בשנה האחרונה נראה שהוא בהחלט עושה קאמבק. אחרי מרגי וסטטיק ובן אל, גם אגם בוחבוט מוציאה אלבום ראשון. האלבום שנקרא ״אין קונספט״ מכיל 7 שירים חדשים לגמרי שנוצרו על ידי מגוון יוצרים ומתאפיין בסאונד פופי אלקטרוני.

4. נונו החדש הגיע

הנוכחות של נונו בסצנת הפופ המקומית היא כבר עובדה מוגמרת ורבים כבר שמו עליה את הז׳יטונים בתור הדבר הגדול הבא. כחודשיים לאחר הלהיט הוויראלי ״ליבינג דה דרים״ מגיע סינגל נוסף בשם ״גוליית 2״ שהולך לכיוון מתקתק יותר אך לא מוותר על הסאונד ההייפרפופי המזוהה של נונו והמפיק עילי אשדות.

5. רינה וצ׳רלי ושנות האלפיים

אייקון הפופ האלטרנטיבי צ׳רלי XCX מגייסת לסינגל חדש את האייקון בהתהוות רינה סאוויימה. שתי הזמרות והיוצרות הבריטיות ממציאות מחדש את להיט הדאנס משנות 2000 ״Cry For You״ של הזמרת ספטמבר בסינגל שנקרא ״Beg For You״, שכבר הופך להיות להיט בולט עבור השתיים.

 

6. ניקי מינאז׳ במתקפה כפולה

לאחר שבתקופה האחרונה היינו רגילים לשמוע אותה בעיקר בשירים של אחרים, מלכת הראפ חוזרת עם שני סינגלים חדשים ובועטים. שני הסינגלים ״?Do We Have a Problem״ ו”Bussin״ מארחים את הראפר ליל בייבי וכבר מסומנים בשתיים מההוצאות הכי טובות של ניקי מהשנים האחרונות.