5 המלצות האזנה לסופ"ש: ארגנו לכם את פסקול הפופ המושלם

נונו בהופעה מסדרת האווקריום החדשה של מפעל הפיס. צילום: אלמה מכנס קז
נונו בהופעה מסדרת האווקריום החדשה של מפעל הפיס. צילום: אלמה מכנס קז

פופ ישראלי, פופ לא ישראלי, דברים שיקפיצו לכם את סוף השבוע סתם ככה כי אנחנו חמודים. האזנה נעימה!

1. רוסליה לייב בטיקטוק

אם עוד לא שמעתם את Motomami – זה הזמן. האלבום של רוסליה שיצא בשבוע שעבר כבר גורף שבחים מקיר לקיר, ולאחרונה הושק בהופעת טיק טוק – כיאה לשנת 2022. ההופעה המרשימה והטריפית נמשכת כחצי שעה וכוללת את כל שירי האלבום. צפו (בטלפון!) ותיהנו, ושלא תעיזו לסובב את המכשיר לרוחב. 

2. הרמיקסים של נונו

חייב להודות שבדרך כלל אני מתקשה להתרגש מרמיקסים של שירי פופ ישראלים. הם לרוב מיושנים, משעממים וחסרי מעוף. אם יש מישהי אחת שניתן לסמוך עליה שתעשה את זה שונה זו נונו. ב-EP חדש היא משחררת ארבע גרסאות רמיקס לשלושה משיריה (״גוליית 2״ נעדר מהרשימה, בעוד ״בנים״ קיבל שני רמיקסים שונים) והם הכל חוץ ממשעממים. תמצאו כאן קפיצות מופרעות בין דראם אנד בייס, להאוס ולדאנסהול ברמיקסים שהופקו על ידי שוזין, עומרי אנגל, אבשה וכמובן המפיק הצמוד עילי אשדות.

3. שחר סאול מגיע לסקולנט

אם זה נשמע לכם כמו דז׳ה וו כנראה שאתם זוכרים את הופעת האורח של שחר סאול בסשן הסקולנט הראשון של מרגי לפני שנה וקצת. עכשיו הראפר מקבל מקום ראוי בסשן משלו. הסשן מציג את שחר סאול באור חדש ומרענן בהפקתה של עדי אולמנסקי, שיחד עם סאול בישלה גם גרסה אלטרנטיבית לשיר ״מיליון דולר״ של נועה קירל בו התארח. ואם אתם כבר שם, ממליץ לחזור צעד אחד אחורה אל הסשן של תומר כץ, הלא הוא D Fine Us, שמבצע בלוז משובח יחד עם קצת היפ-הופ והופעת אורח של הראפרית אקו. 

4. חן אהרוני בחוץ

נדמה ששנות הבצורת הארוכות של האלבומים בתעשיית הפופ הישראלית הסתיימו בשנה האחרונה בזכות אלבומים של מרגי, אגם בוחבוט וסטטיק ובן אל. אל החבורה הזו מצטרף גם חן אהרוני שמוציא אלבום חדש לראשונה מזה עשור. האלבום כולל שמונה שירים ומשלב את הפופ עם דאנס, היפ-הופ, דאנסהול ובלדת פסנתר אחת לסיום. הספקטרום המוזיקלי והרגשי הרחב לאורך שמונת השירים מראה איך עושים פופ טוב ומודרני בלי ליפול לשטיקים הקבועים. שימו לב במיוחד לשיר ״טראח״.

5. האלבום המרסק של צ׳רלי XCX

אי אפשר להמעיט בחשיבותה ובמידת ההשפעה של צ׳רלי XCX על סצנת האינדי פופ. בעשור האחרון היא היוותה מודל לחיקוי של אמניות ואמנים רבות ורבים והפכה לאחת מחלוצי סצינת ההייפרפופ. בשבוע שעבר היא סופסוף שחררה את האלבום החדש והמצופה Crash, שבו היא חוזרת לשורשי הפופ הטהור שלה אך מערבבת גם אייטיז, ניינטיז והרבה אוטוטיון.

 

>>לעוד המון המון פופ