חדשות בפופ: פארוק וזק על חזק, קילר בבלינג וגאווה ישראלית בחו"ל

קרדיט תמונה: שי פרנקו/משה נחומוביץ'/אינסטגרם
קרדיט תמונה: שי פרנקו/משה נחומוביץ'/אינסטגרם

ובזירה הבינלאומית, כי אנחנו רק קצת פריפריאליות: דואה ליפה וקיילי מינוג בדיסקו, ברונו מארס ואנדרסון פאאק בריצות ודרייק, ובכן, הוא פשוט דרייק. אבל הכי חשוב (ניוזפלאש פרובינציאליות): אל תפספסו את השת"פ הישראלי עם ניקול שרזינגר (פוסיקט דולז) ולואיס פונסי (דספסיטו)

נועה קירל נוצצת

9 חודשים אחרי שיצא הלהיט האחרון שלה "מיליון דולר", חוזרת נסיכת הפופ הבלתי מעורערת עם סינגל חדש בהפקתו של ניצן קייקוב שעבד בעבר עם אייל גולן, חן אהרוני ושירי מימון. הסינגל נקרא "יהלומים" ומקדם את קולקציית התכשיטים החדשה של קירל. אבל כשהמוזיקה טובה, למי אכפת מפרסומות?

אתה יודע מה חזק? דודו פארוק ואנה זק

הדוגמנית, הזמרת וכוכבת הטיקטוק משחררת EP חדש תחת השם "רצה סולו" הכולל חמישה שירים בהפקתם של אלי חולי ורובי פאייר. השיר המעניין ביותר הוא שיתוף הפעולה עם דודו פארוק "כל החברים שלך". שיתוף הפעולה הלא צפוי עובד היטב באופן מפתיע, נעשה בצורה חכמה ולא מאולצת והתוצאה – לוהטת. ככל הנראה מדובר באחד משירי הפופ הטובים ביותר שיצאו בארץ בשנה האחרונה, ואם הוא לא יכבוש את המיינסטרים נהיה מאוד מאוכזבים.

ניקול שרזינגר, לואיס פונסי והבמאי הישראלי

סולנית הפוסיקט דולז ניקול שרזינגר משתפת פעולה עם הזמר הפורטוריקני לואיס פונסי, שמוכר לרובנו בתור הזמר של "דספסיטו" הידוע לשמצה. את הקליפ ביים רועי רז שעבד בעבר עם נועה קירל, נטע ברזילי וליין המסיבות פאג. השיר נקרא "She's Bingo" השיר מסמפל את להיט הדיסקו D.I.S.C.O משנת 1979, שגם זכה לקאבר של עברי לידר וג'וני גולדשטיין לפני כעשור. השיר והקליפ מגיעים הם למעשה חלק מקמפיין חדש עבור משחק המובייל "Bingo Blitz", של חברת המשחקים הישראלית פלייטיקה.

דואה ליפה וקיילי מינוג קופצות לאייטיז

שתי כוכבות הפופ הוציאו לאחרונה אלבומים עם השראות דיסקו בולטות, ולאחרונה גם שיתפו פעולה בשיר דיסקו משותף "Real Groove". רמיקס חדש לשיר שהופק על ידי Initial Talk מעביר את דואה וקיילי עשור קדימה, ומחליף את גיטרות הדיסקו סינטיסייזרים של אייטיז.

ברונו מארס ואנדרסון פאאק בריצה משותפת

שני הכוכבים משיקים פרויקט חדש – הרכב משותף של השניים בשם סילק סוניק. ההרכב הולך להתמקד במוזיקת אר-נ-בי וסול שתוציא את המיטב משני האמנים המוכשרים. בשבוע שעבר יצא הסינגל הראשון "Leave the Door Open" מתוך אלבום הבכורה "An Evening with Silk Sonic" שעתיד לצאת בחודשים הקרובים. השיר נשמע כמו בדיוק כמו שהייתם מצפים משיר של ברונו מארס ואנדרסון פאאק להישמע, וזוכה לתגובות ראשוניות חיוביות מאוד.

דרייק משחרר EP חדש

בלי ששמנו לב, כבר עברו כמעט שלוש שנים מאז שקיבלנו אלבום שלם של דרייק. עם זאת, גם בלי אלבומים הזמר-ראפר הקנדי לא יורד לרגע מהתודעה ומקפיד לשחרר חומרים חודשים מעת לעת. ה-EP נקרא "Scary Hours 2" והוא המשך ל-EP באותו השם שיצא בשנת 2018 וכלל את הלהיט "God's Plan". ה-EP כולל שלושה שירים חדשים, וביניהם סינגל חדש בשם "What's Next".