דור העתיד של הפופ פוזל לפאנק. רק בילי מתבגרת(?)

טדי נגוסה ושקל עם היפ הופ ישראלי וקיצי לפנים, בילי אייליש ממציאה את עצמה מחדש, ווילו סמית' ומיילי סיירוס עושות לנו חשק למרוח שחור מתחת לעיניים (אבל דחוף)

שקל. מתוך הקליפ
שקל. מתוך הקליפ

טדי נגוסה בבידוד


טדי נגוסה, מהראפרים המעניינים והמבטיחים בסצינה הישראלית, משתף פעולה עם איתמר ציגלר (בלקן ביט בוקס, החצר האחורית) ומשחרר סינגל חדש. ״בבידוד״ מכיל פלואו מהיר ואנרגטי של נגוסה על ביט וגיטרה של ציגלר עם פזמון קליט – וכל זה למשך דקה וחצי בלבד, כך שמצפה לכם ידידות מופלאה עם כפתור הריפליי.

בילי אייליש מודל 2021

במרץ האחרון העולם רעש וגעש כאשר הזמרת שכבר מגדלת דור שלם פרסמה תמונה של עצמה עם שיער בלונדיני, שהחליף את השיער השחור-ירוק שכל כך אפיין אותה. כבר אז היה ברור שמדובר ביותר מתסרוקת, אלא בהמצאה מחדש. כעת, שינוי התדמית מתבטא גם בפן המוזיקלי בסינגל חדש שנקרא ״Your Power״. על הפקה מינימליסטית ועם שירה מהפנטת, אייליש מציגה את עצמה מחדש לעולם בצורה נקיה ובוגרת הרבה יותר. זהו הסינגל הראשון מהאלבום השני של אייליש, שנקרא “Happier Than Ever״ וצפוי לצאת בחודש יולי הקרוב.

שקל בדרך למעבר טאבה


הראפר והמפיק שהביא לנו בשנה האחרונה את ״מסיבה״ של יסמין מועלם, מקבל את הקיץ ומברך על פתיחת הגבול ליעד הנופש הפופולרי עם הסינגל החדש ״קחי אותי לסיני״. שקל מניח את הראפ בצד לטובת שירה אוטוטיונית על ביט רגאטוני, ומקבל חיזוק בבית נהדר של הראפרית עדן דרסו. את השיר מלווה קליפ צבאי במיוחד עם כוריאוגרפיה שככל הנראה תגיע לטיקטוק הקרוב לביתכם. מסתמן שמדובר בלהיט. 

אשניקו ופרינסס נוקיה מביאות את מסיבת הפיג׳מות לבמה


אלבומה האחרון של זמרת/ראפרית האינדי-פופ האמריקאית אשניקו “DENIMDEVIL” יצא בחודש ינואר האחרון ומכיל לא מעט פנינים. אחד מהם הוא השיר ״Slumber Party״ יחד עם הראפרית פרינסס נוקיה, שקיבל בוסט משמעותי של חשיפה בהופעה בתכנית הלייט נייט של סת׳ מאיירס, שתעשה לכם חשק למלחמת כריות.

אליאנה תדהר מאוהבת וכואבת 


השחקנית והזמרת ממשיכה להוכיח שהיא יותר מכוכבת ילדים, בסינגל שני שנקרא ״אהבה עיוורת״. כמו הסינגל הראשון ״ממכר״, גם כאן מדובר בפופ נעים ומתקתק שהפיק ג׳וני גולדשטיין. בקליפ שעשוי כמו מעין סרט קצר, נראית תדהר במערכת יחסים בעייתית ולא יציבה עם דמות שמגלם בן זוגה בחיים האמיתיים – לי בירן. האם אליאנה תדהר בדרך להפוך לסלינה גומז ישראלית? 

מיילי סיירוס באה לחזק


דה קיד לרוי, ראפר-זמר אוסטרלי, התפרסם הרבה בזכות החיבור שלו לג׳וס וורלד שנפטר בסוף 2019 בגיל 21 בלבד. כמו ג׳וס וורלד, גם לרוי מייצג גל חדש של תרבות האימו שמעט נעלמה לקראת סוף שנות האלפיים, וכעט משתלבת אל תוך ז׳אנר הטראפ. השיר ״Without You” שיצא בשנה שעברה כחלק מהמיקסטייפ האחרון של לרוי, מקבל גרסת רמיקס חדשה יחד עם מיילי סירוס שעם קולה המחוספס משתלבת כמעט באופן טבעי על הפקת הגיטרה המינימליסטית.

ווילו סמית׳ פאנקיסטית


אפרופו אימואים ושנות אלפיים, נראה שגם ווילו סמית׳ מתגעגעת ומוציאה שיר חדש ופאנקיסטי כמו פעם. את השיר שמעיק לאיית ״t r a n s p a r e n t s o u l”, מלווה טראוויס ברקר המתופף האגדי של הלהקה בלינק-182. השיר לחלוטין נשמע כמו משהו שהיינו יכולים לקבל מלהקת פאראמור אי שם בשנת 2008. סמית׳ אולי רק בת 20, אבל כבר נערכת ליציאה של אלבומה החמישי.

ליטל מיקס חוזרות להרים


להקת הבנות שהוקמה במסגרת התכנית אקס פקטור הבריטית כבר הפכה למצליחה ביותר מאז הספייס גירלז. בסינגל החדש “Confetti” הן מספקות את כל מה שמצופה מהן: פופ מרים ומלוטש, עם פזמון קליט שארוז ומוכן לקלאבים. בשיר גם מתארחת הראפרית האמריקאית סוויטי שמוסיפה עוד קצת פיקנטיות לתבשיל.