חדשות דרמטיות: בר הדרמה חוגג שנה

לא בכל יום מצליח בר מקומי לסגור שנת פעילות עמוסה ומוצלחת. המקום שהעיר את נחלת בנימין מתרדמת קלילה, חוגג יום הולדת בהפקה מרימה ואמנותית במיוחד, עם הפנים קדימה. וזה מה שמחכה לכם שם

דרמה. צילום: אריאל עפרון
דרמה. צילום: אריאל עפרון
11 בפברואר 2019

תוכן שיווקי

למרבה הצער, לא כל בר זוכה לסכם את שנת הפעילות הראשונה בעיר עם הפנים לעתיד בלייני יותר. בר הדרמה, שהפך לאחד ממקומות הבילוי היותר צפופים באזור, הצליח לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של תרבות הבילוי בעיר. עם חלל ענקי שמעוצב בקפידה, אירועי קונספט מוקפדים, תקלוטים, ואוכל מעולה – ברור למדי שהוא כאן כדי להישאר.

הספייס של הדרמה מתפזר על כמה חללים שיוצרים חוויה משתנה של מתחם בילוי המותאמת לכל וייב ולכל סגנון של קהל. החל משילוב של אירועי אמנות והרצאות ועד מוזיקה מגוונת, אירועי אופנה, תרבות ואוכל. מה שמאפשר למקום למצוא פינה בלבו של כל אחד מסוגי הבליינים המצויים. גם חגיגות השנה של הדרמה יתעטפו בקונספט "יריד אמנים דרמטי".

שרדו את קללת השנה הראשונה. צילום: אריאל עפרון
שרדו את קללת השנה הראשונה. צילום: אריאל עפרון

מה בתוכנית?

אווירת סטריט קלילה בקומת הלובי עם הופעות חיות, אמני רחוב וציירים, עמדת קוקטיילים מפנקת ודוכני אוכל רחוב שירפדו לכם את הבטן לצד הדרינק. קומת הקלאב מחכה למי שרוצה להעלות הילוך עם צלילי דיסקו והאוס אפלוליים שיגרמו לכם להתחמם.

מרימים כבר שנה. צילום: אריאל עפרון
מרימים כבר שנה. צילום: אריאל עפרון

מה בליין אפ?

הופעה חיה של ההרכב הבינלאומי Shame on Us שבדיוק חזר ארצה מסיבוב הופעות באירופה. בהמשך יעלה גם הרכב הג'אז המבוקש Sefi Zisling Quartet. על הפטיפונים: הצמד הישראלי Yogo & Amichay Matias. והצמד Roy Shpilman & Amir Pe’er שיגרום לכם לפזז לצלילי דיסקו. בקומת הקלאב יחכו לכם תקלוטים של Yuli romano ו־Asaf Adato.

מתי?

שבת (23.2) החל מ־17:00. דרמה, נחלת בנימין 52.

כניסה חופשית.

לאיוונט.