חדשות האוכל: מקום חדש לאושרי וירדן מ-MKR, הקוסם חוזר לוולט

סיום הסגר מסמן את שובו של הטייק-אווי (וארגזי הפלסטיק) ויש לנו גם על מה לדווח לכם: הצמד החביב מתכנית הריאליטי משתלט על פינת רוטשילד-הרצל, המבורגר מסקרן בגבעתיים, רילוקיישן לבית קפה מוכר ומצטרפים מעניינים לאפליקציות המשלוחים

ירדן ואושרי חמדים ומוכשרים (צילום: גיא חביב)
ירדן ואושרי חמדים ומוכשרים (צילום: גיא חביב)
9 בפברואר 2021

הקיוסק של אושרי וירדן

בשקט בשקט פתחו אושרי וירדן בוגרי המטבח המנצח MKR מקום חדש שכולו שלהם. Kiosk&Co ממוקם בבוטקה בתחילת שדרות רוטשילד שאיכלס עד לפני הקורונה את סוסו אנד סאנס של עומר מילר. התפריט מדגים את סגנון הבישול האייל שניאי שנצפה בריאליטי – חומרי גלם שזורחים בצלחת, שילובי טעמים פשוטים לכאורה אך מנצחים ולקסיקון פיוטי כמו של המאסטר: סש-אמו – דג נא עם עגבניות טחונות, פלפל חריף, בצל ירוק, זעתר טרי, שמן זית ולחם צרוב (56 ש"ח),  רטטוי כפי שבושל בריאליטי עם או בלי פילה דג (46/66 ש"ח), קיסר מרבון – חסות ובצל ירוק על הפלנצ'ה עם ויניגרט ופרמז'ן (38 ש"ח), קרעים וחתכות – חתיכות דג פריכות עם קרעי תפוחי אדמה, יוגורט טחינה וזעתר מעושן (54 ש"ח) ועוד. ברוח התקופה המנות מוגשות בכלים חד פעמיים מתכלים עם יין וקוקטיילים מוזלים מ־wine station בחלקו האחורי של הקיוסק. ניתן לחמודים המוכשרים להתרגל קצת לסרוויס ובקרוב נביא ראיון מורחב.
הרצל 6, ראשון-חמישי ושבת מ־18:00 עד שהאוכל נגמר

המבורגר שף בגבעתיים

השכנה הכבר לא כל כך מנומנמת ממזרח ממשיכה להשתדרג, והפעם עם צ'אפו – מותג המבורגרים חדש של השף ג'לאל סאלם. אם השם נשמע מוכר, הרי זה מכיוון שסאלם הוביל במשך תקופה את מסעדת הקובייה המוצלחת בשוק התקווה, שנסגרה בגלל הקורונה. משם הוא עבר לקפה ויולה, מוסד גבעתיימי ותיק, ובתקופת הסגר השיק ליין המבורגרים מושחתים: צ׳אפו בנדיקט עם איולי כמהין, ריבת בצל, קורנדביף מייפל וביצה עלומה; צ׳אפו מקסיקו עם אבוקדו מטוגן, צ׳דר, איולי טבסקו מעושן וחלפניו; צ׳אפו קממבר עם איולי כמהין, שום קונפי ובצל מקורמל ועוד (49-72 ש"ח). לקרניבורים כבדים מציע התפריט צ'אפו ביג עם שתי קציצות, ולטבעונים קציצת עדשים עם סלק וירקות. כל קציצה במשקל 220 גרם ומידת הצלייה אחידה (מדיום). לפני הבחירה מומלץ להציץ בספיישלים אקסטרה סקסיים עם טופינגז כגון כבד אווז, קורנדביף וגבינה או כבד אווז, ריבת בצל בחומץ בלסמי ויין אדום. בעוד כחודש פותח סאלם מסעדת המבורגרים ברמת גן ואנו נצא מאזור הנוחות כדי לטעום (שוב).
צ'אפו בורגר, סירקין 1 גבעתיים, 050-3435383 או בוולט