מה חדש בנטפליקס: אלו הסדרות והסרטים שכדאי לכם להזרים במרץ

אנחנו בני המזל. "לאקי האנק". צילום: יח"צ
אנחנו בני המזל. "לאקי האנק". צילום: יח"צ

ריאליטי הישרדות קיצוני, סרט שסוגר לנו את כל הפינות האידריס אלבה שלנו וגם הסדרה החדשה של בוב אודנקירק, הראשונה מאז "סמוך על סול". שירות הסטרימינג מפיל עלינו עוד ערימה של סדרות וסרטים, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור על מה לכלות את זמנכם

28 בפברואר 2023

סקס/לייף, עונה 2

סדרת הגרושות הלוהטת של נטפליקס, שמבוססת על הספר "44 פרקים על ארבעה גברים", חוזרת לעונה שנייה בכיכובה של שרה שאהי הלוהטת לא פחות, וממשיכה את עלילותיה של עקרת הבית הפרברית שמתחברת מחדש לעבר הפרוע שלה. בעונה הקודמת היא הזיעה ממאמץ להיות אירוטית והמבקרים תיעבו אותה, אבל 67 מיליון שעות צפייה בנטפליקס אינן יכולות לטעות בחרמנות שלכםן ויש לנו להיט. (2.3)

את, עונה 4, חלק 2

הפסיכופת הכי לוהט בטלוויזיה חוזר לסגור את החלק השני של העונה הרביעית, ואם אהבתן אותו עד עכשיו אתן כנראה הולכות לאהוב אותו יותר מעכשיו, כשהאמפתיה לצייד שהפך לניצוד בעת הרפתקאותיו הלא-מאוד-הולסום באירופה – צפויה להגיע לשיאה. עם כל הכבוד לקאמבק של "יורשים", ברור לכם שזאת הולכת להיות הסדרה הנצפית ביותר של החודש, כן? (9.3)

לות'ר: תיק פתוח

הביקורות באנגליה היו קשות וחסרות רחמים, אבל לנו לא אכפת, כי אידריס אלבה חוזר לגלם את הבלש ג'ון לות'ר מסדרת הדרמה המעולה של ה-BBC. העונה הראשונה שודרה ב-2010, העונה החמישית הגיעה רק ב-2019, 20 פרקים בסך הכל כמנהג הבריטים המהודקים. עכשיו הוא מגיע בפורמט של סרט קולנוע שעלה למסכים בהפצה מוגבלת בסופ"ש האחרון ויגיע משם בזריזות לנטפליקס. אנחנו נהיה שם. (10.3)

כולם בשביל כולם

נטפליקס לא מתייאשת וממשיכה לחפש את להיט הריאליטי הגדול שלה. הפעם אלה שני צוותים שמתחרים בקרב הישרדות אקסטרימי וקשוח במיוחד בערבות המושלגות וביערות הקפואים של אלסקה. הפרס? מיליון פאקינג דולר כמובן. טוב למות בעד הדולר. (10.3)

צל ועצם, עונה 2

נטפליקס הצליחה לא להרוס בעונה הראשונה את עולם הפנטזיה המורכב והרב-תרבותי של סדרת הפנטזיה הזאת, שמבוססת על סדרת הספרים של לי ברדוגו המצוינת, התוצאה הייתה מעניינת וזכתה לחיבת הגיקים ומעריצי הספרים, והנה יש לנו עונה שנייה. כדי להסביר לכם מה הולך כאן נצטרך לחפור לכם שעתיים על הגרישה-וורס (כן), אז פשוט תראו פרק או שניים, יותר קל. (15.3)

מגלה טפח: הסיפור של פורנהאב

סיפורו של אתר הפורנו הגדול והמצליח בעולם, בסרט דוקומנטרי שמתאר את עלייתו ועלייתו ובוחן את ההאשמות נגד האתר שמרוויח מפרקטיקות של ניצול מיני וסחר בבני אדם. האם תעשיית הפורנו יכולה להתקיים בלי קורבנות? התשובה הקצרה היא לא, אם אתם רוצים תשובה ארוכה יותר אז תפנו לכם 94 דקות. (15.3)

פוסטר הסדרה "מגלה טפח: הסיפור של פורנהאב"
פוסטר הסדרה "מגלה טפח: הסיפור של פורנהאב"

לאקי האנק

פייר, חשבנו שיקח יותר זמן לפני שנראה את בוב אודנקירק מככב שוב בסדרה. לרוב לוקח לשחקנים יותר זמן לחזור למסך אחרי שסיימו את תפקיד חייהם. אבל פחות משנה אחרי סיומה של "סמוך על סול", אודנקירק חוזר באותה הרשת שהעלתה אותו לגדולות, AMC (כשהפרקים יגיעו באיחור של שבוע לנטפליקס) בסדרה על אקדמאי במשבר גיל העמידה שצריך לאזן בין חיי העבודה המתפרקים שלו לחיי הנישואים המתפרקים שלו. זה אודנקירק, יהיה מצוין (27.3)

תעלומת רצח 2

מאז החוזה של אדם סנדלר עם נטפליקס, הקומיקאי הותיק יצר לא מעט סרטים. חלקם, במסורת סנדלר, ממש גרועים. חלקם חביבים, ולפעמים חלקם פשוט מצוינים. ככה זה עם סנדלר, כמו חבילת שוקולדים, אי אפשר לדעת מה תקבל. "תעלומת רצח" הראשון היה פשוט סרט פאן. הכמיה של סנדלר עם אניסטון מפתיעה ברמתה, עלילת תעלומת הרצח א-לה אגת'ה כריסטי גם ככה נמצאת במודה ואין סיבה שגם ההמשכון לא יהיה סרט סופ"ש פאן לשרוף איתו שעה וחצי. (31.3)

Unstable

רוב לואו והבן שלו, ג'ון אוון לואו, מככבים בתור אב ובנו – האבא גאון ביוטכנולוגי, הבן הוא פשוט איש צעיר רגיל אבל קצת יותר מקורקע מאביו – שמנסים לסדר את היחסים שלהם ועל הדרך גם להציל את החברה שלהם. זה נשמע כמו הגרסה ההולסום של "יורשים". (31.3)

מרגל ושמו אלביס

אולי ההפקה הביזארית ביותר ברשימה: סדרה מצוירת למבוגרים בה אלביס פרסלי (בקולו של מת'יו מקונוהי. ברצינות) מגויס לסוכנות ריגול והופך לסוכן-על שמגן על ארצות הברית משלל אויביה. נשמע מופרך? בעיקרון כן, אבל כן קורץ לאובססיה האמיתית לגמרי של אלביס לכוחות החוק, לנטייה שלו להתיידד עם בכירי משטרה ולצרף אותם לפמלייה שלו, לבוז שלו לתרבות ההיפים של שנות ה-60 ואפילו לידידות שלו עם ריצ'רד ניקסון. בכל מקרה, הטריילר מבטיח הרבה יותר אלימות ממה שהיינו מצפים מפרויקט כזה, ומי שחתומה כאן כיוצרת היא… אלמנתו, פריסילה פרסלי. במקרה הטוב במיוחד נקבל כאן עוד "ארצ'ר", במקרה הרע נקבל כאן תאונת טראש שיהיה לכל הפחות מעניין להסתכל עליה. (במהלך מרץ)