20 המבורגרים ב-20 יום: זה מטוס? לא, זה המבורגר. מפלצתי

המגה-זורד בטרומן. ואוו
המגה-זורד בטרומן. ואוו

לכבוד חודש ההמבורגרים 2021 של קוקה קולה יצא מבקר אוכל הרחוב שלנו אל רחבי הארץ כולה כדי לאכול 20 ספיישלים במשך 20 יום. ביום הרביעי למסע הוא הגיע לטרומן באיירפורט סיטי ושכתב מחדש את שירו האגדי של מאיר אריאל. על בטן מלאה

18 באוקטובר 2021

זו כבר הפכה לקלישאת אינסטגרם, אבל אין ספק שהמשפט המומנטלי של מאיר אריאל על המטוס והדמעה השקופה מצדיק את עצמו. זה באמת עושה טוב. אבל עם כל הכבוד למר אריאל המנוח, אני חושב שהשיר הזה היה הולך טיפה אחרת אם הוא היה מנסה משהו יותר אופטימי מדמעה. נגיד, ואני סתם מציע את זה וזה לא קשור בכלל לחודש ההמבורגרים של קוקה קולה, לראות מטוס גדול ממריא דרך המבורגר ענק. אחר כך הרבה יותר קל הלחץ על הבטן המלאה.

הפחד. רגע לפני הביס
הפחד. רגע לפני הביס

אם כי חייבים להודות, אין יותר מדי אופציות להמבורגר יוצא דופן בנמל התעופה הלאומי. אני חושב שעדיין יש שם רק מסעדות אוכל מהיר שמאוכלסות במיטב הנוער המחוצ'קן של לוד והסביבה. אם כן, טוב שנולד האיירפורט סיטי – פארק עסקים ותעשיית הייטק, כפי שלמדתי בוויקיפדיה. סורי, אני לא עובד הייטק, אני עובד המבורגרים. ודווקא שם, בשכנה הלא ממש עירונית של נמל התעופה, מתחבא בלב כל הבניינים הגדולים והכיכרות המסחררות, חתיכת המבורגר. מסעדת Truman & Co מרגישה כמו נווה מדבר צבעוני במדבר התעשייתי שסביבה, ומרגע שצועדים פנימה הצבעים רק מתעצמים – הקירות מלאים בהדפסי קומיקס ודמויות פופ-ארט עם טוויסט: מריו מתגלח, באטמן ורובין מתנשקים וכמובן, סופרמן נהנה מהמבורגר עסיסי.

ברור שגם אני רוצה להיות סופרמן, מי לא? ובמקרה של המנה שמציעים לכבוד חודש ההמבורגרים, צריך להיות גיבור על מסוג מסוים כדי לסיים אותה, או לפחות כדי לפתוח את הפה מספיק רחב כדי לנגוס בה. בחיי, היה רגע שפחדתי שפרקתי לסת. הספיישל מורכב מ-220 גרם (או 300, לאמיצים) של בשר בקר טרי בתוספת בצל מקורמל, אננס צרוב ובעיקר, בשר שפונדרה בבישול ארוך בברביקיו אסייתי (וכמובן, קוקה קולה לשטוף את המפלצת הזו).

המבקר שלנו נאבק
המבקר שלנו נאבק

זה ביס מורכב בטעמו, בעיקר בזכות האסאדו הסבוך ברוטב שמתאגד עם הבצל המקורמל לתוסף תזונה שהרופא לא יאהב, אבל אתם בטוח כן. האננס שמצטרף לחגיגה נותן מתיקות קלילה, וכל זה עוד לפני שמגיעים בכלל לקציצה החגיגית. לצידו גם הוגש הצ'יפס הכי מיוחד שדגמתי עד כה, שמצליח להיות בו זמנית בצורת פרוסות, חרוץ לרצועות זיגזג מבלי לאבד את צורתו, ומטוגן לפריכות מושלמת (הם קוראים לזה וופל צ'יפס, אני קורא לזה שוב). ובעודי נוגס בהמבורגר, מטוס גדול ממריא מנתב"ג, ואני מרים את ראשי בעקבות הרעש כדי להביט דרך חלונות הזכוכית. דמעה שקופה זה נחמד, אבל ככה הרבה יותר עדיף.
טרומן אנד קו, הערבה 4 איירפורט סיטי. א'-ש' 18:00-אחרון הלקוחות. 03-9799922