שיאים חדשים להתעמרות במסעדות: חומוס ח'ליל נסגרה לשבוע

החומוסיה הרמלאית האהובה הצליחה להקים שירות משלוחים עצמאי, רק כדי לקבל קנס גדול וצו סגירה מהמשטרה בגלל שלושה אנשים שהמתינו בחלון הטייק-אווי. אומת הטוויטר נזעמת

כאילו שלא מספיק קשה גם ככה. מסעדת ח'ליל ובניו ברמלה
כאילו שלא מספיק קשה גם ככה. מסעדת ח'ליל ובניו ברמלה
5 באוקטובר 2020

מסעדת ח'ליל ובניו הרמלאית, מכוכבות הוויכוח הנצחי "איפה החומוס הכי טוב בארץ?", שהפכה לסנסציית טוויטר בשנה האחרונה בזכות חשבון שנון וידידותי לעוקביו, הכריזה לפני שעה קלה בציוץ ויראלי שזכה כבר למאות ריטוויטים על סגירתה לשבוע בידי המשטרה.

החומוסיה הפופולרית נאבקת על פרנסתה מאז הסגר הראשון והצליחה במאמץ רב להקים שירות משלוחים עצמאי לישובי הסביבה (שמגיע פעם בשבוע אפילו לאזור תל אביב), מכיוון שחברות השליחויות הגדולות אינן פועלות ברמלה ומסרבות לכלול אותה בשירותיהן. המאמץ, כך מתברר, היה לשווא. לטענת עובדיה, היום בשעות הצהריים המוקדמות קיבלה החומוסיה קנס של 5,000 שקלים וצו סגירה לשבוע מהמשטרה בגלל שלושה אנשים שהמתינו בחלון הטייק-אווי של המסעדה.

"זה לא רק השבוע בלי ההכנסות" אמרו הח'לילאים, "זה החומרים, זה ההזמנות שנעשו מראש, זה הפתיחה של קו תל אביב שעבדנו עליו כל כך כל כך קשה, בלי שאחת מחברות המשלוחים אפילו תסכים לדבר איתנו בטלפון והצלחנו להגיע ללקוחות במרחק שאף מסעדה בארץ לא עושה אליו משלוחים. והנה, שבוע על הספסל".
את מחאת הטוויטר שלה סיכמה החומוסיה ב"כל הכבוד למקבלי ההחלטות, לעידן רול שהבטיח על גבי הפיד לעזור ולכל האחרים שלא מעניין להם את התחת איך עסק בפריפריה בכלל אמור לשרוד בתקופה הזו. אולי כשאחזור אני אקרא לעצמי 'חומוס גילה גמליאל' ואז אוכל לעשות מה שאני רוצה, כנראה".