חופש גדול לקטנים: האטרקציות המומלצות למשפחה

במיוחד בשבילכם - אספנו עבורכם אטרקציות מיוחדות שיוציאו אתכם ואת הילדים מהבית

16 ביולי 2015

בואו של החופש הגדול מעמיד אתגרים לא פשוטים בפני ההורה האומלל, שמתמודד לפתע הרבה מאוד שעות ביום עם המרץ של הילד, או, גרוע מכך – של ילדים, ועם נסיונות לבדר אותם ולמצוא להם תעסוקה הולמת שתרגיע להם את הקוצים בישבן. לים כבר הלכתם וגם יש מדוזות, הגינה הציבורית כבר לא מעניינת אותם (ובינינו – בצדק), אתם לא רוצים שישב שעות רבות מול הטלוויזיה והמחשב, ווכמה באמת כבר אפשר לזרוק אותו אצל סבא וסבתא. בדיוק בשביל זה, הכנו עבורכם רשימת הצעות לאטרקציות מיוחדות לילדים, שיעשו אותם, וגם אתכם, מאוד עייפים ומרוצים.

הנה המקומות המיוחדים שכדאי לצאת אליהם עם הילדים הקיץ:

מימדיון. צילום: יח"צ

1. המימדיון

פארק מים עצום בגודלו (כמאה דונם), שלמרבה השמחה גם ממוקם בתל אביב רבתי. בפארק ניתן למצוא מבחר ענק של מגלשות מים, בריכות, מתקני ספורט, במת בידור והפעלות למשפחה. טריוויה – שם הושקה בריכת הגלים הראשונה בישראל.

פארק גני יהושע, שד' רוקח, תל אביב

לקוחות לאומי קארד נהנים מ-1+1 ב-113 ₪ (תמורת פינוק)

לונה פארק. צילום: יח"צ

2. לונה פארק תל אביב

החלום הרטוב של כל ילד באשר הוא. עולם שלם של מתקנים וסימון "וי" בטוח על סעיף הכיף. הפארק מציע מבחר בלתי נדלה של מתקנים לקטנים ולגדולים כמו גלגל ענק, רכבות הרים ומתקנים אחרים עם שמות שקיימים רק בפארקי שעשועים.

מרכז הירידים, גני התערוכה, תל אביב

לקוחות לאומי קארד נהנים מ-1+1 ב-113 ₪ (תמורת פינוק)

פארק שפיים. צילום: יח"צ

3. פארק המים שפיים

לפארק המים בשפיים יש לא רק קו עיצובי חמוד מאד, בסגנון אנימציה, אלא גם מתחם ילדים חדש, הנמצא כעת בהרצה, ושמורכב מ-700 מ"ר של מזרקות, מנהרות, מגלשות ומתקנים חדישים. בנוסף, תוכלו למצוא שם אינספור מתקנים גם לילדים גדולים יותר, ולמים תמיד אפשר פשוט להיכנס כדי ולהימלט מהחום.

שפיים

לקוחות לאומי קארד נהנים מ-1+1 ב-111 ₪ (תמורת פינוק) ומהנחות נוספות

עיר המלכים. צילום: יח"צ

4. עיר המלכים

אמנם לא צריך תירוץ כדי להגיע לאילת בקיץ, אבל אך אם אתם מתעקשים, עיר המלכים יכולה בהחלט לשמש כתירוץ טוב להדרים עם הילדים בחופשת הקיץ. המבקרים בעיר המלכים מוזמנים לצלול אחורה בזמן בארמון קסום שכולל בתוכו מערות, מפלים, מיצגים ופארק שעשועים מושקע לכל המשפחה.

הלגונה המזרחית, אילת

לקוחות לאומי קארד נהנים מ-1+1 החל מ-99 ₪ (תמורת פינוק) ומהנחות נוספות

לונה גל. צילום: יח"צ

5. לונה גל

האפשרות שלכם להתרחק קצת מעומס החום בהמרכז לכיוון הכינרת הקרירה מעט. הלונה גל הוא פארק המים הראשון שהוקם בארץ והגדול ביותר מסוגו בצפון, והוא מציע שלל מתקנים, טיולים, ספורט ימי ואתגרי ושלל חוויות לילדים, כמו גם קרבה לכינרת ולאיזור היפה שסובב אותה.

חוף גולן, כינרת

לקוחות לאומי קארד נהנים מ-1+1 ב-103 ₪ (תמורת פינוק) ומהנחות נוספות

 

 הכתבה באדיבות לאומי קארד