כולם יופיעו בפסטיבל חוצות היוצר. אבל רק לכם יש הטבה

אביב גפן (צילום: אלון לוין)
אביב גפן (צילום: אלון לוין)

בריכת הסולטן, קודם כל, מתהדרת בשם הכי טוב למתחם הופעות בישראל, אין על זה ויכוח (מצטערים, מבצר שוני). המתחם הירושלמי יארח גם השנה את פסטיבל חוצות היוצר, המתחלק לשני חלקים: ראשית יש את מתחם האמנות, שיתחיל כל יום ב-18:00, עם תערוכות אמנות, מיצגי ענק, תיאטרון רחוב, הופעות חינמיות ומתחם אוכל (המתחם לא בחינם. כלומר, אפשר להסתובב בו בחינם. האוכל עולה כסף). בחלק השני שלו, שיתחיל מדי יום ב-21:00 יתקיימו הופעות ענק – בתשלום, אבל יש לנו חדשות טובות לגבי זה, תמשיכו לקרוא.

רשימת המופיעים בפסטיבל (שיתקיים בין ה-15 ל-27 באוגוסט) עונה בגדול על השאלה "מי בישראל נחשב איי ליסט?". התשובה החלקית: שרית חדד וקובי פרץ, עידן חביב ונתן גושן, אביב גפן והתעויוט שיארחו את החברים של נטאשה בערב ניינטיזי במיוחד, נגה ארז, דני סנדרסון וגם שני שמות שעדיין מפתיע אותנו עד כמה הם נכנסו לליגה של הגדולים – טונה ויסמין מועלם. אנחנו זוכרים אתכם כשהייתם עוד כ-אלה קטנים.

אז מה צריך לעשות בשביל לבחור מתוך הופעות הענק האלו את אלו שמתאימות לטעם המוזיקלי האישי שלכם ואז להנות מכניסה אליהן במחיר נגיש במיוחד? להוריד את האפליקציה של פועלים וונדר ולקנות כרטיס להופעה ב-69 ש"ח בלבד (נייס) במקום 119 ש"ח, ללא תוספת נקודות. שימו לב שההטבה מוגבלת לעד שני כרטיסים ללקוח.

>> פסטיבל חוצות היוצר, בריכת הסולטן, ירושלים, 15.8-27.8, החל מ-18:00

*ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי של בנק הפועלים ומצורפים לערוץ "פועלים באינטרנט".
בכפוף לתקנון התכנית באתר הבנק, לתנאים בעמוד ההטבה ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder. עד גמר המלאי