חיה על הקצוות: ניסינו טיפול קראטין אורגני לשיער

טיפול קראטין אורגני לשיער יגרום לך להרגיש כמו בת מלוכה, או לפחות כמו קים קרדשיאן

שיער מוחלק. צילום: אימג'בנק / Getty Images
שיער מוחלק. צילום: אימג'בנק / Getty Images
29 ביוני 2015

השיער שלי עייף. איך אפשר להאשים אותו? הוא נח על הפדחת של מי שמפנטזת על הרגלי השינה של חתול בית ומסתפקת בשש שעות עלובות בלילה. אחרי שנים של תסכולים, החלטתי שהגיע הזמן ליצור מערכת יחסים הרמונית ביני לבין הקצוות המפוצלים. בצעד בוטח צעדתי לתוך המזגן המשכר של מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, שם חיכה לי מרסל ריבו – מעצב שיער מנוסה שמחזיק מספרות בתל אביב, בירושלים ובמיאמי, ואף חשוב מכך, טיפל בעבר בקרקפותיהן הענוגות של משפחת קרדשיאן, אומה תורמן ושרון סטון.

הוחלט שהישועה תגיע מ־4Ever Smooth, טיפול קראטין אורגני שמטרתו להעניק לשיער מראה משי בריא ורענן כמו דשא באביב הנורבגי. הטיפול עומד בתקני משרד הבריאות ואמור להחזיק עד חמישה חודשים. גם מי שהתמסרה בעבר להחלקות כימיות או חמצון ונותרה עם קש וגבבה, יכולה לעבור את טיפול הקראטין – שהוא למעשה חלבון שכבר נמצא בשיער ובציפורניים.

מאסטר בפעולה. מרסל ריבו (צילום: יולי גורודינסקי)
מאסטר בפעולה. מרסל ריבו (צילום: יולי גורודינסקי)

אחרי הסבר מפורט, שיערי נחפף ביסודיות והחומר נמרח עליו. במשך כשעה ישבתי עם המוצר על השיער, בעודי חובשת כובע שהעניק לי לוק של נזירה בימי הביניים, ולאחר מכן השיער הוחלק עם מחליק קרמי כדי לאטום את החומר. בשלב זה ריבו שלח אותי לדרכי וביקש לא לחפוף במשך כמה ימים. אחרי החפיפה הראשונה השיער הסורר היה חלק, מתמסר, מבריק וקל לסידור. מי שמחפשת שיער סטייל החלקה יפנית נמצאת במקום הלא נכון – הקראטין מטרתו לשקם ולהחיות שיער משועמם ולא להפוך אותו לצ'ופסטיקס; אך מי שמטפחת פוביה מתספורות תוכל לרענן בעזרתו את הפריזורה בלי לוותר על האורך. קים קרדשיאן ידעה על מה היא מדברת.

טיפול קראטין אורגני, 1,200 ־ 1,500 ש"ח. מרסל ריבו, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל (קויפמן 12) , 3161213־052